نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت خسارت محصولات کشاورزان سنقروکلیایی را سریع‌تر پرداخت کند گفت: متأسفانه اکنون جاده سنقر به بیستون تبدیل بهقتلگاه شده است.
کد خبر: ۵۴۸۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶ 07 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا  با اشاره به اینکه جاده سنقر به بیستون در سال جاری تصادفات متعددی داشته است اظهار کرد: این تصادفاتموجب فوت عده زیادی از مردم این منطقه شده و اکنون به یک قتلگاه تبدیل شده است.

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در رابطه با اینحادثه فراوان پیگیری و قول‌هایی هم داده شده است گفت: متأسفانه این قول‌ها در صحنه اجرایی عملیاتی نمی‌شودامیدواریم دولت حفظ جان مردم کمک کند و این جاده به چهار بانده تبدیل شود.

حسینی‌کیا با اشاره به اینکه این جاده یکی از شریان‌های اصلی استان کرمانشاه است و باید تعهد ویژه‌ای به آن داده شود عنوان کرد: دولت باید هرچه سریعتر و برای رضای خدا به وعده‌هاییکه می‌دهد عمل کنند.

وی با بیان اینکه از سال ۹۴ تاکنون کشاورزان مظلوم خسارت‌دیده شهرستان سنقر منتظر دریافت خسارتشان هستند بیان کرد: مردم در فقر به سر می‌برند و مگر دولت در میان مردم زندگی
‌نمی‌کند که بداند مردم در سختی زندگی می‌کنند.

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از دولت تقاضا داریم هر چه سریعتر به فریاد زلزله‌زدگان برسید، زیرا در شرایط خوبی نیستند افزود: وزیر جهادکشاورزی هنوز دستوراتی که برای احیای کشاورزی شهرستان سنقر داده که اجرایی نشده است بنابراین در این رابطه دستور ویژه و قاطع صادر کنند.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار