استاندار کرمانشاه عملکرد شرکت گاز استان در بحران زلزله را بسار خوب توصیف کرد و از سرعت عمل و دقت انجام گرفته در زمینه برقرای خدمات گازرسانی در مناطق زلزله زده تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر: ۵۴۹۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷ 08 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان کرمانشاه، مهندس بازوند با بیان این مطلب اظهار کرد: زلزله اخیر که یکی از زلزله های کم نظیر در گسل زاگرس با قدرت تخریب بسیار بالا بود، دو هزار کیلومتر از شبکه گازرسانی استان را تحت تاثیر خود قرار داد .

وی افزود: شرکت گاز استان در این بحران کار بسیار سختی داشت چرا که در ابتدا به منظور حفظ ایمنی و جلوگیری از خطرات احتمالی، گاز مناطق زلزله زده را قطع کرد و سپس با تلاش شبانه روزی و سرعت عمل بالا نسبت به برطرف کردن عیوب و اشکالات شبکه گازرسانی و وصل مجدد جریان گاز اقدام کرد.

مهندس بازوند تصریح کرد: با توجه به قدرت تخریب بسیار بالای این زلزله اگر شرکت گاز به وظایف خود به خوبی عمل نمی کرد، احتمال وقوع بحرانهای بعدی مانند آتش سوزی بسیار بالا بود کما اینکه در حوادث مشابه در سایر نقاط جهان آتش سوزی های گسترده ناشی از انتشار گاز را شاهد بوده ایم.

استاندار کرمانشاه حضور مهندس عراقی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در ساعات اولیه پس از وقوع زلزله و نظارت بر روند اجرای اقدامات حوزه گازرسانی در مناطق زلزله زده را بسیار مؤثر عنوان کرد.

وی افزود: حضور به موقع اکیپهای امداد رسانی گاز از استانهای معین نیز در کمک رسانی و مدیریت بهتر این بحران در بخش گازرسانی نقش حائز اهمیتی داشت.

 

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار