معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به عدم افزایش قیمت نان در استان گفت: هرگونه افزایش خودسرانه قیمت نان توسط نانوایان استان کرمانشاه تخلف محسوب می‌شود.
کد خبر: ۵۴۹۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱ 08 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،عباس سجادی‌راد با اشاره به اینکه پیرو اعلام قبلی در خصوص عدم افزایش قیمت نان تأکید می‌شود که قیمت نان همچنان همان قیمت مصوب سال 93 است اظهار داشت: هیچ تغییری در قیمت‌های مصوب سال 93 در حوزه آرد و نان اتفاق نیفتاده است و هیچگونه تصمیمی در بابت افزایش قیمت نان در دستور کار کارگروه نان استان وجود ندارد.

وی عنوان کرد: هرگونه افزایش خودسرانه آرد و نان توسط واحد‌های تولیدی و نانوایان تخلف محسوب می‌شود و در اجرای بازرسی‌های گروهی و گشت‌های مشترک سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و تعزیرات حکومتی برخورد قانونی می‌شود.

سجادی‌راد با اشاره به اینکه براساس مصوبه هیئت وزیران در سال 93 نانوایان آزادپز همچنان مشمول قیمت‌گذاری نیستند گفت: تولید و عرضه نان توسط واحد‌های نانوایی آزادپز رقابتی است و موظف هستند نان باکیفیت و قیمت مناسب را عرضه کنند اما موضوع نام‌گذاری برای نانوایان آزاددز نیز در حال بررسی است.

وی افزود: نانوایان سهمیه‌بگیر یارانه‌ای چنانچه قصد تبدیل وضعیت از یارانه‌ای به آزادپز را داشته باشند باید ابتدا از طریق اتحادیه صنف نانوایان و با هماهنگی شرکت غله در خصوص تغییر نوع پروانه کسب به آزادپز و تغییر سهمیه آرد تحویلی از یارانه‌ای به آزادپز اقدام کنند در غیر این صورت فعالیت آن‌هاتخلف محسوب می‌شود و با برخورد تعزیراتی مواجه می‌شوند

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار