دبیر حزب موتلفه اسلامی در استان کرمانشاه با تاکید براینکه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید پیگیر مشکلات معیشتی باشند، افزود: نباید بگذاریم یک عده فرصت طلب با به راه انداختن تجمعات غیرقانونی از صفا و سادگی باطن ملت ایران سوءاستفاده کنند.
کد خبر: ۵۴۹۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰ 08 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،محمد کرمی راد ، در خصوص تجمع های اخیر اظهار داشت: بخش اعظمی از شعارها و خواسته های معترضان به مسئله اقتصادی و بیکاری جوانان ارتباط دارد.

این استاد دانشگاه ادامه داد: طبیعی است که در چنین شرایطی عده ای معاند و فرصت طلب وارد عرصه می شوند.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس هشتم ادامه داد: این افراد می خواهند از فرصت موجود نهایت بهره برداری را به عمل آورند که در این بین مردم باید هوشیار باشند و آگاهانه در مسیر صحیح انقلاب حرکت کنند.

به گفته کرمی راد، مردم انقلابی نباید اجازه دهند تا دشمنان با بهانه های واهی بخواهند چالش ایجاد کنند و از سوی دیگر نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید تدبیری کنند چرا که به عنوان رابط مردم برای نظارت بر اعمال قانون و تحقق مطالبات انتخاب شده اند.

وی به مطرح شدن افزایش قیمت برخی کالاها در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: در کمیسیون تلفیق، نمایندگان انتخابی وظیفه دارند براساس برنامه ششم توسعه، برنامه های ارائه شده از وی دولت را با آنچه که در بهبود وضعیت معیشت مردم نقش دارد انطباق بدهند.

وی افزود: با توجه به اینکه شبکه های مجازی و ارتباطی گسترده ای در جامعه فعالیت می کنند در این بین شیاطینی هستند که از طریق کانال های معاند پای کار آمده اند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: در مقابل مردم، مسئولان و دستگاه های امنیتی اطلاعاتی وظیفه دارند جلوی ساختارشکنی را بگیرند و نگذارند یک عده از صفای باطنی ملت ایران سواستفاده کنند.

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار