رئیس اداره نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه گفت: هوای شهر کرمانشاه در ۹ ماهه امسال یازده روز غبارآلود و خارج از استاندارد بوده است.
کد خبر: ۵۴۹۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶ 08 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،ثریا قربانی ، اظهار کرد: کرمانشاه از ابتدای امسال تا پایان آذر یازده روز هوای خارج از استاندارد داشت که از این تعداد ۹ روز هشدار و دوروز بحران بوده است.

وی ادامه داد: در اردیبهشت دو روز هشدار، در مهرماه دو روز هشدار، در آبان چهار روز هشدار و دو روز بحران و در آذر یک روز وضعیت هشدار داشتیم.

رئیس اداره نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: کرمانشاه در سال گذشته نیز ۳۸ روز غبارآلود بود که از این تعداد دو روز بحران و ۳۶ روز دیگر هشداربود.

به گفته این مسئول، اطلاعات مربوط به ورود ریزگرد‌ها به جو استان توسط ۹ ایستگاه سنجش آلودگی پایش می‌شود که از این تعداد چهار ایستگاه در کرمانشاه، یک ایستگاه در کنگاور، یکایستگاه در قصرشیرین، یک ایستگاه در سرپل ذهاب، یک ایستگاه در پاوه و یک ایستگاه هم در اسلام آبادغرب است.

قربانی با بیان اینکه همه این ۹ ایستگاه اکنون فعال هستند، افزود: این ایستگاه‌ها تقریبا نیاز تمام شهر‌های استان را پوشش می‌دهند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار