مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از بدهی ۱۷۰۰ میلیارد ریالی مشترکین به این شرکت خبر داد.
کد خبر: ۵۴۹۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸ 08 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،سیروس شهبازی گفت: شرکت گاز استان کرمانشاه از مشترکین خود در بخش‌های مختلف خانگی، اداری، تجاری و صنعتی ۱۷۰۰ میلیاردریال طلب دارد که تاکنون پرداخت نشده است.

وی ادامه داد: از این میزان حدود ۹۰۰ میلیارد تومان مربوط به بخش تجاری و خانگی و ۸۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز در بخش صنعتی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه گازب‌هایی که توسط مشترکین پرداخت می‌شود به حساب خزانه می‌رود، تاکید کرد: بخشی از این میزان صرف پرداخت یارانه به خود مردم می‌شود و بخشی هم صرف پروژه‌های گازرسانی خصوصا در روستا‌ها خواهد شد.

شهبازی معتقد است، عدم پرداخت گازب‌ها در نهایت به ضرر خود مردم است و مانع از توسعه گازرسانی می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه امسال هیچ افزایش قیمتی در تعرفه گاز مشترکین نداشتیم، افزود: قیمت گاز حدود سه سال است که تغییر نکرده و گران نشده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در پنج ماه آخر سال که میزان مصرف گاز توسط مشترکین بالا می‌رود قیمت گاز نیز به صورت پلکانی محاسبه می‌شود، اظهار کرد:این میزان برای مصارف پایین (تا ۲۵۰ مترمکعب) ۴۲ تومان به ازاء هر مترمکعب است و نهایت آن نیز برای مشترکین پرمصرف ۳۵۰ تومان برای هر مترمکعب حساب می‌شود.

این مسئول افزود: البته در روش پلکانی اینگونه نیست که تمام مترمکعب مصرفی به صورت پلکانی محاسبه شود، بلکه فقط اضافه مصرف نسبت به پله‌های اول به صورت پلکانی خواهد بود.

شهبازی صرفه‌جویی در مصرف گاز را کمک به هزینه خود خانوار‌ها دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه تعداد مشترکین پر مصرف ما چندان زیاد نیست.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار