معاون سياسي و امنيتي استانداري گفت: فرصت طلايي براي پيگيري مسائل اجتماعي فراهم است و در اين زمينه با اقدامات خوب و موثر دولت دكتر روحاني زمينه هاي مناسبي براي پرداختن به اين مهم در كشور وجود دارد.
کد خبر: ۵۴۹۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷ 09 January 2018

به گزارشتابناک به نقل ازروابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ محمد ابراهيم الهي تبار در جلسه شوراي هماهنگي ثبت وقايع حياتي استان با اشاره به مشكلات جامعه در خصوص كاهش نرخ ازدواج و ولادت، خاطرنشان ساخت: از ابتداي دولت يازدهم اقدامات خوب و اثربخشي براي حل مشكلات اجتماعي در كشور انجام شده و هم اكنون با توجه به نگاه اجتماعي اين دولت نسبت به مسائل كشور، فرصت هاي طلايي براي پيگيري مسائل اجتماعي كشور فراهم است.

وي همچنين با تاكيد بر انسجام و وحدت رويه در برنامه هاي دستگاه هاي اجرايي ذيربط خواستار تشكيل شوراي راهبري متشكل از اساتيد دانشگاه ها براي همكاري و هماهنگي در جهت برنامه ريزي مناسب براي حل مشكلات بهتر مسائل اجتماعي شد.

معاون سياسي و امنيتي استانداري با اشاره به اين مطلب كه همه دستگاه ها طبق قانون بودجه كشور مكلف هستند كه يك درصد از اعتبارات خود را به تحقيق و پژوهش اختصاص دهند، گفت: دستگاه ها بايد در اين زمينه فعال و پركار باشند زيرا با تحقيق و پژوهش مسائل به صورت دقيق حل خواهند شد.

همچنين در اين جلسه مديركل ثبت و احوال استان كرمانشاه نيز گفت: استان كرمانشاه در 6 سال اخير حائز رتبه اول در ثبت وقايع حياتي و ثبت به موقع اطلاعات جمعيتي بوده است.

قبادي افزود: استان كرمانشاه با پوشش دو و نيم درصدي جمعيت كل كشور داراي رتبه سيزدهم كشوري است.

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار