مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه گفت: به‎طور میانگین روزانه ۸۰۰ هزار نفر سفر باناوگان تاکسیرانی در کرمانشاه انجام می‎شود.
کد خبر: ۵۵۰۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱ 10 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه. سجاد سلیمانی با اشاره به اینکه در 9 ماه گذشته 747 خودروی مسافربر شخصی غیرمجاز که برای ناوگان تاکسیرانی مزاحمت ایجاد کرده بودند، توقیف و اعمال قانون شده‎اند، اظهار داشت: این اقدام با همکاری و هماهنگی مراجع قضائی و پلیس راهور صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر به‎هیچ عنوان افزایش کرایه تاکسی در کرمانشاه نداریم و درصورت افزایش هزینه بنزین تصمیم‎های لازم در آن زمان انجام خواهد شد، گفت: با این وجود افزایش نرخ کرایه ناوگان درون‎شهری از اختیارات شورای اسلامی است.

سلیمانی از انجام روزانه 800 هزار نفر سفر به‎صورت میانگین با ناوگان تاکسیرانی در شهر کرمانشاه خبر داد و افزود: 9 هزار و 400 دستگاه تاکسی شامل گردشی، خطی و آژانس‎های تاکسی‎تلفنی تحت پوشش سازمان تاکسیرانی به خدمت‎رسانی مشغول هستند.

وی با اشاره به اینکه دو هزار و 300 دستگاه تاکسی فرسوده با عمر بیش از 10 سال در کرمانشاه وجود دارد، بیان کرد: در حال حاضر یک هزار و 400 دستگاه از این تعداد نوسازی و به مالکان آنها تحویل داده شده است و در تلاش هستیم که 900 دستگاه باقیمانده نیز روند ثبت‎نام و نوسازی را انجام دهند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه عنوان کرد: با توجه به مصوبه وزارت کشور و ستاد مدیریت سوخت تردد تاکسیهای فرسوده، با عمر بیش از 10 سال ممنوع بوده و سازمان‎های تاکسیرانی ملزم هستند که هیچگونه خدماتی به این دسته از دارندگان خودرو ارائه ندهند و برای نوسازی ناوگان فرسوده 20 میلیون تومان وام با بهره 16 درصد با باز پرداخت 4 ساله ماهیانه حدود 570 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

سلیمانی از فعالیت حدود سه هزار و 780 دستگاه انواع خودرو شامل تاکسی و خودرو شخصی در سرویس مدارس خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد 30 درصد آنها چند نوبته هستند و این طرح تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار