مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه گفت: حدود یک میلیون و ۴۷۰ هزار نفر در کرمانشاه مشمول دریافت سود سهام عدالت هستند و پرداخت سود به این افراد از روز گذشته (۱۹ دی) آغاز شد.
کد خبر: ۵۵۰۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹ 10 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،علی محمدی ، اظهار کرد: سود این سهام در سه مرحله و تا پایان سال به حساب افراد واریز خواهد شد و هیچ نیازی به مراجعه حضوری به محل خاصی وجود ندارد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه با بیان اینکه ثبت نام جدید برای سهام عدالت فعلا وجود ندارد، یادآوری کرد: این سود فقط به افرادی تعلق می‌گیرد که طی اطلاعیه‌های قبلی سازمان خصوصی سازی به سامانه سهام عدالت مراجعه کرده و مالک سهام عدالت شناخته شدند.

به گفته این مسئول، ثبت شماره شبا در سامانه نیز از دیگر الزامات واریز سود سهام عدالت به حساب افراد است.

محمدی خاطرنشان کرد: سود سهام عدالت برای افرادی که سهام عدالت آنها کامل و یک میلیون تومان است از جمله مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، 150 هزار تومان خواهد بود که در سه مرحله( هر مرحله 50 هزار تومان) از امروز واریز می‌شود.

وی ادامه داد: برای سایر افراد نیز که سهام عدالت آنها حدود 470 هزار تومان است و هنوز تکمیل نشده این سود حدود 75 هزار تومان محاسبه شده و در سه نوبت(هر نوبت 25 هزار تومان) واریز خواهد شد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه تصریح کرد: در مورد خرید و فروش سهام عدالت در بورس نیز تصویب مجلس شورای اسلامی و طی نمودن پروسه قانونی لازم است که این کار از طرف دولت در حال پیگیری است و به محض تصویب و ابلاغ به اطلاع سهام داران خواهد رسید.

محمدی از مردم خواست اگر سوالی در این زمینه دارند با تلفن مرکز پاسخگویی سهام عدالت به شماره 83338-021 و یا با مراجعه به سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir در میان بگذارند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار