نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی از حضور تمامی مدیران‌کل، روسای سازمان‌ها و مسؤولان ارشد استانی در سرپل‌ذهاب برای انجام درخواست‌های شهروندان زلزله‌زده خبر داد.
کد خبر: ۵۵۰۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴ 10 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،فرهاد تجری با اشاره به اینکه روز چهارشنبه مورخ ۲۰ دی ماه جاری تمامی مدیران‌کل، روسای سازمان‌ها و مسؤولان ارشد استانی در
مناطق زلزله‌زده حضور دارند، اظهار داشت: این مسؤولان از صبح روز تاریخ یاد شده در شهرستان سرپل‌ذهاب مستقر می‌شوند.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیران تمامی ادارات، نهادها، ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی و اجرایی استان کرمانشاه به همراه تیم‌های کارشناسی در ادارات مختلف حضور پیدا می‌کنند، هدف از انجام این برنامه را خدمت‌رسانی به ساکنان مناطق زلزله‌زده غرب استان کرمانشاه عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه مردم می‌توانند درخواست‌ها و امورات اداری خویش را از طریق مدیران ارشد استانی در ادارات ذی‌ربط پیگیری کنند، حضور متولیان امر در شهرستان سرپل‌ذهاب، از میزان تردد شهروندان این مناطق برای رجوع به مرکز استان و انجام امورات و پیگیری درخواست‌های اداری خویش می‌کاهد.

تجری با تاکید بر اینکه تمامی مدیران ارشد استانی برای رفع مشکلات مردم در شهرستان زلزله‌زده سرپل‌ذهاب حضور می‌یابند، خاطرنشان کرد: مراجعان طی روز مذکور می‌توانند پیگیری اقدامات لازم مرتبط و مورد نظر خویش را انجام بدهند.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی این اقدام را برای تسهیل خدمت‌رسانی به ساکنان مناطق زلزله‌زده بسیار موثر بیان کرد و متذکر شد: استاندارکرمانشاه با چنین تدبیری، توجه به مردم این منطقه را به‌صورت عملی نشان داده است و به‌دلیل اینکه خدمت‌رسانی به مردم تسهیل می‌شود، به‌عنوان وکیل مردم از اجرای این برنامه استقبال می‌کنم.

تجری با تصریح بر اینکه نمایندگان مردم در خانه ملت دارای ابزار نظارتی و جایگاه قانون‌گذاری هستند، یادآور شد: هر جا لازم باشد با تمام توان آماده همکاری با مسؤولان در راستای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مردم هستم و از تمام ظرفیت‌های ممکن برای پیش‌برد امورات استفاده می‌کنم و بدون شک چهره زیبای مناطق زلزله‌زده را با لطف خدا، همت مردم، کوشش نیروهای نظامی و انتظامی، و تلاش مسؤولان بازسازی می‌کنیم.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی جدیت در اجرای برنامه‌های کلان برای خدمت‌رسانی به مردم و بازسازی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه رامورد تاکید قرار داد و گفت: این موضوع از تاکیدات مقام معظم رهبری است و رویکرد نظام جمهوری اسلامی ایران همواره خدمت و توجه به مردم بوده است و بر این اساس برنامه‌ریزی و تلاش جدی برای اجرای اقدامات اثربخش در زمینه ایجاد شرایط مطلوب در منطقه، مورد توجه قرار گرفته است.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار