مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از در برنامه بودن احداث 9 شهرک گلخانه‌ای در استان خبر داد.
کد خبر: ۵۵۰۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰ 10 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،رضا زارعی، اظهار کرد: قرار است این شهرک‌های گلخانه‌ای در سطح 256 هکتار در استان احداث شوند که با احداث آنها سطح گلخانه‌های استان به طور چشمگیری افزایش پیدا خواهد کرد.

زارعی با بیان اینکه قرار است هزینه‌ ایجاد زیرساخت این شهرک‌های گلخانه‌ای از محل اعتبارات دولتی تامین شود، گفت: برای انجام کارهای زیرساختی این شهرک‌های گلخانه‌ای منتظر تخصیص اعتبار هستیم.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه اعتبار مورد نیاز برای انجام کارهای زیرساختی این شهرک های گلخانه‌ای را حدود 3.2 میلیارد تومان اعلام کرد.

زارعی افزود: قرار است کارهای زیرساختی مثل تامین آب، برق، جدول کشی و ... این شهرک‌های گلخانه‌ای از طریق اعتبارات دولتی انجام و سپس با پرداخت تسهیلات برای اجرای کارهای گلخانه‌ای در اختیار متقاضیان قرار گیرند.

زارعی اضافه کرد: این شهرک‌های گلخانه‌ای در شهرستان های کرمانشاه، هرسین، صحنه، پاوه، روانسر و کنگاور احداث خواهند شد.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با دعوت از سرمایه گذاران برای سرمایه‌گذرای در عرصه گلخانه، بیشترین نیاز استان برای اجرای طرح های گلخانه‌ای را سرمایه گذاری در حوزه تولید محصولات خارج از فصل عنوان کرد.

زارعی با اشاره به امکان صادرات محصولات کشاورزی به کشور عراق، اضافه کرد: سرمایه گذاری در حوزه محصولات خارج از فصل با توجه به مرزی بودن استان کرمانشاه می‌تواند جزو سرمایه‌گذاری های موفق، سودآور و زودبازده باشد.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار