سرپرست سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، از اعزام بیش از ۷۰۰۰ دانش‌آموزان از استان به اردوهای راهیان نور در جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۵۵۰۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴ 10 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از مهر،یونس عزیزی ، از اعزام دانش‌آموزان کرمانشاهی به اردوهای راهیان نور جنوب کشور خبر داد و گفت: حدود ۷ هزار و ۱۰۰ نفر از دانش‌آموزان استان طی ۳۰ دی الی ۲۰ اسفند امسال به این اردوها اعزام خواهند شد.

وی، آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و همچنین رشادت های رزمندگان طی دوران دفاع مقدس را، از اهداف برگزاری این اردوها و اعزام آنها به مناطق عملیاتی عنوان کرد.

این مسئول با بیان اینکه دانش‌آموزان علاقه مند به آشنایی با مناطق عملیاتی هستند، افزود: هرساله دانش‌آموزان استان در هر دو گروه دختر و پسر استقبال خوبی از این اردوها می‌کنند.

وی تعداد دانش‌آموزان پسر را ۳ هزار و ۷۰۰ نفر اعلام کرد که از ۳۰ دی ماه الی ۲۰ اسفند به این مناطق اعزام می‌شوند.

عزیزی تعداد دانش آموزان دختر را نیز ۳ هزار و ۴۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: اعزام این دانش ‌آموزان در پروسه زمانی اول اسفند الی ۲۰ اسفند صورت می‌گیرد.

وی تعداد دوره های اعزام را ۲۵ دوره عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۱۳ دوره برای اعزام دختران و ۱۲ دوره نیز برای پسران در نظر گرفته شده است و این دانش آموزان برای مدت ۳ روز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

سرپرست سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: دانش‌ آموزان در این سفر از مناطق عملیاتی طلائیه، شلمچه، هویزه، یادمان شهدای شرق کارون، اروندکنار و... بازدید خواهند کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار