رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان کرمانشاه، از انتخاب تئاتر«ساعت پنج شد بابا» که کاری از معلولان کرمانشاهی است، برای اجرای تورهای نمایشی تئاتر معلولان در سراسر کشورخبرداد.
کد خبر: ۵۵۰۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰ 10 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از مهر،محمدرضا درند ، از انتخاب تئاتر معلولان کرمانشاهی برای اجرای تورهای نمایشی تئاتر معلولان در سراسر کشور خبر داد.

وی افزود: نمایش «ساعت پنج شد بابا» اثری از هنرمندان معلول کرمانشاهی که در جشنواره منطقه ای تئاتر معلولان زاگرس به میزبانی کرمانشاه موفق به کسب جوائز متعدد در بخش های بازیگری، نویسندگی، کارگردانی، طراحی صحنه، طراحی لباس و... شد، برای اجرای تورهای نمایشی تئاتر معلولان در سراسر کشور انتخاب شد.

‌رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان کرمانشاه تصریح کرد: این نمایش اکنون از سوی سازمان بهزیستی کشور، برای حضور در چهاردهمین جشنواره استانی تئاتر معلولان بوشهر انتخاب شده تا دراین جشنواره به اجرا بپردازد.

وی تصریح کرد: هنرمندان معلول با معلولیت سندرم داون و جسمی- ذهنی در نمایش «ساعت پنج شد بابا» به ایفای نقش می پردازند.

درند گفت: این نمایش نوشته «حسین فضل الهی» است و طراحی صحنه، لباس و کارگردانی آن را «گلنار اکبری» به عهده دارد.

وی در خصوص دیگر عوامل این نمایش گفت: «شنو قادری»، «مرتضی محبوبی» و «یوسف میرزایی» بازیگران این نمایش هستند و «سید محمد مساوات» نیز طراحی پوستر و برشور آن را عهده دار بوده است.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان کرمانشاه افزود: همچنین «مسعود یعقوبی» به عنوان نوازنده کمانچه و «شهلا حاتمی» به عنوان مدیرصحنه در این نمایش حضور دارند.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار