فرهاد همتی درگفتگو با تابناک:
فرماندار گیلانغرب گفت:بر اثر زلزله ۲۱ دی ماه ۵۰۰ میلیارد تومان به اماکن مسکونی و واحد‌های دامی در شهرستان گیلانغرب خسارت وارد شده است.
کد خبر: ۵۵۱۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸ 13 January 2018

فرهاد همتی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:: از تاریخ 21 دی ماه گیلانغرب 70 بار لرزیده است و 13 نفر به دلیل ترس و وحشت از وقوع زلزله  حین فرار اسیب دیدند که به بیمارستان منتقل و به صورت سرپایی مداوا شدند.

وی خاطر نشان کرد: بر اثر وقوع زلزله در 21 دی ماه سال جاری 2 واحد مسکونی در دهستان ویژه نان کامل تخریب شدند و در 5 روستای سومار تعدادی از واحدهای مسکونی خسارت دیدند.

فرماندار گیلانغرب اظهار داشت: به دلیل وقوع زلزله مجدد در این منطقه و خسارت های که به منازل وارد شده است بنیاد مسکن قزوین که ستاد معین مستقر در گیلانغرب است کل واحدهای شهرستان و روستاها را مجددا بازنگری می کند تا حقی از مردم ضایع نشود.

همتی تصریح کرد:در زلزله 21 دی ماه ساختمان دانشگاه پیام نور در قسمت راه پله ها و دیوارها دچار تخریب شدند و به اماکن اداری و مسکونی نیز خسارتی وارد شده و نمای برخی ساختمان ها فرو ریخته است  

 وی افزود: با ارزیابی هایی که توسط بنیاد مسکن انجام شده است 4هزار و 800 واحد احداثی نوع یک و دو در شهرستان گیلانغرب وجود دارد و همچنین 900واحد مسکونی در شهر دچار خسارت شدند که 180 واحد احداثی نوع یک و 340واحد احداثی نوع دو تشخیص داده شده است.

به گفته این فرماندار: بر اثر زلزله 21 آبان ماه هزار واحد دامی و کشاورزی در این شهرستان تخریب شدند و 6هزار و 400 واحد دامی و کشاورزی آسیب دیدند.

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار