سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه گفت: بنا به ابلاغ منشور جهادی مقام عظمای ولایت به تولیت آستان قدس رضوی عرصه‌های جدیدی از فعالیت‌های جهادی و خادمانه در سطح کشور آغاز شده است.
کد خبر: ۵۵۱۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲ 13 January 2018

به گزارش  تابناک به نقل از فارس،، فعالان عرصه رسانه و جمعی از یادگاران عرصه دفاع مقدس با حسن موحد، سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه صبح امروز دیدار کردند.

سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه در این دیدار، اظهار داشت: بنا به ابلاغ منشور جهادی مقام عظمای ولایت به تولیت آستان قدس رضوی عرصه‌های جدیدی از فعالیت‌های جهادی و خادمانه در سطح کشور آغاز شده است.

حسن موحد ادامه داد: خادمیاران با فعالیت در کارگروه‌های هشت‌گانه جهادی افق روشنی از خدمت‌رسانی به محرومان و نیازمندان به‌وجود آوردند و این منشور جهادی رهبر معظم انقلاب چراغ راه خادمیاران رضوی است‌.

مسؤول ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در ادامه این مراسم با آرزوی توفیق برای خادمیاران، گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا موجب قوام اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

سردار رضا شاه‌ویسی تصریح کرد: یکی از این شهدای بزرگوار و مظلوم عرصه دفاع مقدس شهید والامقام علی‌رضا عاصمی است که فعالیت‌های تاثیرگذاری درعرصه دفاع مقدس از خود به‌جای گذاشت و بعد از سالیان متمادی هنوز آحاد جامعه به‌ویژه جوانان شناخت متناسبی از این شهید ندارند.

وی افزود‌: برآن هستیم تا یادواره بزرگی در شهر کرمانشاه در تجلیل از مقام شامخ شهدا به‌ویژه شهید گرانقدر علی‌رضا عاصمی را برگزار کنیم تا مردم فهیم شهرمان بتوانند با ابعاد و ویژگی‌های ارزشمند این شهید والامقام آشنا شوند.

مدیر باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه در دیدار با سرپرست آستان قدس رضوی استان، یادآور شد: از برنامه‌های دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استقبال می‌کنیم.

محسن قلخانی در ادامه از ساخت مستند 30 دقیقه‌ای شهید علی‌رضا عاصمی خبر داد.

گفتنی است، در پایان از سوی سرپرستی نمایندگی آستان قدس رضوی به رسم یادبود با اهدای یک بسته فرهنگی معنوی از مهمانان تجلیل به‌عمل آمد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار