مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری گفت: اقدامات فرهنگی از جمله کارهایی است که محصول آن دیر به بار خواهد نشست. اما وقتی به ثمر برسد ثمره آن ارزشمند و قابل توجه خواهد بود.
کد خبر: ۵۵۲۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱ 14 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی و امورربین الملل استانداری علیرضا گودرزی مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری در دومین جلسه هیئت های اندیشه ورز گفت: تشکیل هیات های اندیشه ورز ظرفیت های جدیدی را برای دفتر امور اجتماعی و فرهنگی ایجاد نموده است.

وی گفت: هر گاه با استفاده از خرد جمعی دست به تصمیم گیری می‌زنیم کار با مشکل کمتری مواجه میشود و اقدامات و خروجی این گونه جلسات کار کارشناسی شده و تخصصی خواهد بود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری با اشاره به نقش همکاری و تعامل در پیشبرد کارها گفت: استان کرمانشاه به دلایل متعدد در زمینه آسیبهای اجتماعی - به ویژه پنج آسیب اولویت دار کشور - نیازمند کار فوق‌العاده و داشتن برنامه و نقشه راه است. ما سعی داریم با استفاده از پتانسیل دانشگاه ها و نخبگان استان یک برنامه جامع و هدفمند برای آینده استان با هدف کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی تدوین نماییم.

گودرزی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اهمیت کار فرهنگی در حوزه های مختلف استان گفت: اقدامات فرهنگی از جمله کارهایی است که محصول آن دیر به بار خواهد نشست. اما وقتی به ثمر برسد ثمره آن ارزشمند و قابل توجه خواهد بود.

وی در پایان با اشاره به توانایی های اعضا هیات های اندیشه ورز استانداری گفت: حقیقتا وجود دوستان با تحصیلات عالیه و رشته های متنوع نوید بخش روزهای خوبی برای کار تخصصی در حوزه اجتماعی و فرهنگی می‌باشد که انشالله با تقویت و جذب اساتید دانشگاه این ظرفیت را ارتقا خواهیم داد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار