رئیس هیات پرورش اندام استان کرمانشاه گفت: اکثر باشگاه های ورزشی استان باشگاه بدنسازی هستند.
کد خبر: ۵۵۲۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲ 15 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،حسین شیروانی به استقبال گسترده جوانان کرمانشاهی از رشته پرورش اندام اشاره کرد وگفت: 75 درصد از کل 400 باشگاه ورزشی که درسطح استان فعالیت می کنند، باشگاه بدنسازی هستند.

وی ادامه داد: بیش از 25 هزار ورزشکار رشته بدنسازی در استان وجود دارد.

رئیس هیات پرورش اندام استان کرمانشاه به افزایش باشگاه های بدنسازی زنان نیز اشاره کرد و گفت: حدود 60 تا 70 باشگاه بدنسازی ویژه زنان در استان فعال است.

وی همچنین به موضوع مصرف داروهای نیروزا در باشگاه ها پرداخت و عنوان کرد: کمیته بازرسی این هیات بصورت دوره‌ای، سالانه دو یا سه مرتبه از باشگاه ها بازدید می کند، اما چون قدرت اجرایی نداریم درصورت مشاهده تخلف، بار اول تذکر می دهیم و برای بار دوم طی نامه ای به اداره کل ورزش و جوانان موضوع را اطلاع می دهیم.

شیروانی با بیان اینکه باید بین مکمل ورزشی و داروی نیروزا تفاوت قائل بود، گفت: یک ورزشکار حرفه ای لازم است از مکمل های ورزشی استفاده کند.

وی گفت: باید مکانی را تحت نظر اداره کل ورزش وجوانان استان راه اندازی کنیم تا برای ورزشکاران حرفه‌ای این رشته برنامه مصرف مکمل ورزشی تجویز کنند.

رئیس هیات پرورش اندام استان افزود: اجرای این کار می‌تواند دست افراد سودجو را که در باشگاه ها به جای مکمل به ورزشکاران دارو می دهند، کوتاه کند.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار