سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه گفت: دومین مرحله کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده استان را با عنایت خدا و همیاری مسؤولان محلی آغاز کرده‌ایم.
کد خبر: ۵۵۳۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷ 17 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری فارس، حسن موحد در نشست مشترک صبح امروز نمایندگان ائمه جمعه و فرماندهان سپاه مناطق زلزله‌زده و خادمیاران جهادی آستان قدس رضوی با

محوریت اجرای دومین مرحله کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده، اظهار داشت: بعد از ابلاغ منشور جهادی مقام عظمای ولایت به تولیت آستان قدس رضوی حرکت جهادی و موجی ازمهرورزی در سطح کشور مان آغاز شد.

سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه افزود‌: این ابلاغ منجر به شکل گرفتن گرو‌های جهادی خادمیاران و تربیت نیروی‌های با تفکر خادمانه شد و با عنایات و تاسیاز فرهنگ رضوی، خادمیاران رضوی استان کرمانشاه با همکاری خادمین اعزامی از مناطق مختلف کشور توانستند در نخستین ساعات زلزله ۷.۳ ریشتری ۲۱ آبان‌ماه، در مناطقزلزله‌زده حضور پیدا کردند و به یاری آسیب‌دیدگان بشتابند.

وی از دومین مرحله موج مهرورزی رضوی مهمان مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه خبر داد و گفت: در تلاش هستیم دومین مرحله کمک‌رسانی به این مناطق را با عنایت خدا و همیاریمسؤولان محلی آغاز کرده و در راستای مرتفع کردن پاره‌ای از مشکلات زلزله‌زد‌ه‌ها گام‌های اساسی برداریم.

گفتنی است، ماموستا احمد شیخی امام جمعه شهرستان ثلاث‌باباجانی در این نشست با تقدیر و تشکر از خدمات خادمین آستان قدس رضوی خواستار هماهنگی لازم در نحوه درست توزیعو گسترش این خدمات شد

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار