فرماندار کرمانشاه گفت:اداره کشور در آینده توسط دانش آموزان امروز، توجه بیشتر به نهاد آموزش و پرورش را می طلبد و کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش شهر کرمانشاه حاکی از توجه جدی اعضا شورا در حل مشکلات آموزش و پرورش است.
کد خبر: ۵۵۳۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳ 17 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری کرمانشاه، فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه در جلسه شورای آموزش و پرورش،که در سالن اجتماعات آموزش و پرورش ناحیه ۲ برگزار شد، با بیان اینکه همه باید جهت رفع مشکلات و تنگنا‌های آموزش و پرورش تلاش کنیم، گفت: حل این مشکلات که در توان ادارات آموزش و پرورش نیست، نیازمند افزایش مشارکت، هم افزایی و همکاری ادارات، نهادها، شورا‌های اسلامی شهر‌ها و روستا، همچنین خیرین و معتمدین محلی است.

وی با اشاره به نزدیک شدن به یوم الله دهه مبارک فجر، گفت: باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم که دانش آموزان با دوران قبل از انقلاب و دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی به خوبی آشنا شوند.

فرماندار کرمانشاه خاطر نشان کرد:برگزاری این نوع برنامه‌های فرهنگی در دهه مبارک فجر نیازمند خلاقیت و تنوع خاصی برای ارتقا سطح آگاهی دانش آموزان می‌باشد.

رنجبر با بیان اینکه دهه مبارک فجر فرصت بسیار خوبی است که دستاورد‌های نظام را با توجه به هجمه‌های تبلیغاتی دشمنان انقلاب برای آگاهسازی دانش آموزان و جوانان عزیز بیان کنیم، ادامه داد: مدیران ادارات و نهاد‌ها برای تشریح خدمات ۴ ساله دولت و سایر خدماتی که نظام جمهوری اسلامی در زمینه زیر ساخت‌ها در رفع مشکلات مردم شهر‌ها و روستا‌ها انجام داده است، در مراسمات با زبانی رسا اقدام کنند.

وی در این جلسه به اشاره به جایگاه آموزش و پرورش در تربیت نسل آینده گفت: هر چقدر به نهاد آموزش و پرورش توجه داشته باشیم قطعا دانش آموزان فردایی بهتر برای اداره کشور خواهند داشت.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به محلات شهر که تراکم دانش آموزی دارد، گفت: در یک کمیته فنی متشکل از نمایندگان فرمانداری، راه و شهرسازی، شهرداری، شورای اسلامی شهر، نوسازی مدارس و نواحی سه گانه آموزش و پرورش این محلات را به دقت مورد مطالعه و بررسی قرار دهیم که بتوانیم با هدف گذاری اعتبارات در سنوات آتی نسبت به رفع مشکل تراکم دانش آموز در این محلات اقدامی اساسی انجام دهیم.

وی افزود: همچنین باید با تشکیل یک کمیته به مشارکت نواحی سه گانه آموزش و پرورش، مدارسی که در خیابان‌های اصلی واقع شده اند یا ظرفیت تجاری شدن را دارا می‌باشند، در قسمت حیاط یا فضای آموزشی آن‌ها را احصا و شناسایی کرده و با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر کرمانشاه از این ظرفیت برای توانمند سازی این مدارس استفاده کنیم.

رنجبر گفت: استفاده از ظرفیت سازمان فرهنگی شهرداری باید در دستور کار شورای آموزش و پرورش قرار گیرد و نواحی با تشکیل جلساتی با سازمان مذکور تلاش کنند مشارکت شهرداری را در حل برخی از این مسائل و مشکلات جامعه دانش آموزان و فرهنگیان بالا برند.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار