فرماندار کرمانشاه گفت:انقلاب اسلامی متعلق به هیچ جناح و دسته و گروهی نیست و متعلق به همه مردم است،برگزار کردن برنامه‌های دهه فجر باید مردمی باشد.
کد خبر: ۵۵۴۷۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳ 20 January 2018

به گزارش خبرنگار تابناک، فضل الله رنجبر در جلسه شورای اداری شهرستان کرمانشاه که امروز سالن جلسات در فرمانداری برگزار شد، افزود:در دهه فجر امسال ۱۱۷ طرح و پروژه با اعتبار ۹۵ میلیارد تومان برای شهرستان کرمانشاه افتتاح خواهد شد که این پروژه‌ها بالغ بر ۲۲۸ فرصت شغلی را در حوزهشهرستان کرمانشاه ایجاد خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد:گازرسانی به ۴۳ روستای حوزه شهرستان کرمانشاه، بهره برداری از ۹ مجتمع مسکن مهر با ۹۷۳ واحد، آبرسانی به چند روستا و افتتاح چنین طرح و پروژه عمرانی از جمله پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر امسال در حوزه شهرستان کرمانشاه است .

فرماندار کرمانشاه اظهار داشت:دهه فجر امسال با توجه به شیطنت‌های اخیر دشمنان اسلام و انقلاب در مقطع بسیار حساسی از عمر با برکت انقلاب اسلامی قرار گرفته و این مسئله ضرورت برگزاری پررنگ‌تر ویژه برنامه‌های دهه فجر را بیشتر کرده است و همه ما هرچه داریم بهبرکت انقلاب اسلامی بوده و همه ادارات باید برای بزرگداشت ایام دهه فجر برنامه داشته باشند.

رنجبر تصریح کرد: دشمنان پرچم کشور ما را به آتش کشیدند و این مسئله ضرورت حضور پررنگ ادارات مختلف برای برگزاری جشن‌های انقلاب را نشان می‌دهد.

وی افزود:روستامحوری و محله محوری در برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر حائز اهمیت است

فرماندار کرمانشاه تاکید کرد:مقایسه پیشرفت‌های صورت گرفته در کشور با سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی برای روشنگری در بین نسل جوان بسیار ضروری است که با مقایسه کردن میتوان تصویر ذهنی درستی از انقلاب و دستاور‌های آن به همگان به ویژه نسل جوان که سال‌های پیروزی انقلاب را درک نکرده اند، داد.

وی ابرازداشت:جوانانباید بدانند که با وجود مشکلاتی که وجود دارد، خدمات زیر ساختی نظام در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب در سطح بالایی بوده است.

رنجبرابراز داشت:برای برون رفت ازمشکلات بیکار دولت باید تقویت شود، چراکه در این صورت دولتمردان خواهند توانست برای حل مشکلات مردم برنامه ریزی کنند.

فرماندار کرمانشاه گفت:۱۷۶ میلیارد تومان برای اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی در استان کرمانشاه در مرحله اول،اختصاص یافته که۳۰ درصد این تسهیلات که بانرخ سود شش درصد در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت به شهرستان کرمانشاه اختصاص دارد و همه باید برای جذب کامل این اعتبارات برنامه‌ریزی کنند.

رنجبر سپس سهم استان از تسهیلات اشتغال فراگیر را ۳۵۷ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: به این تسهیلات یارانه دو تا هشت درصدی تعلق می‌گیرد و باید برای جذب کامل آن نیز برنامه‌ریزی شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار