رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از تامین میوه شب عید مردم استان خبر داد.
کد خبر: ۵۵۴۷۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵ 20 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،خسرو شهبازی ، با اشاره به اندیشیده شدن تمهیدات لازم برای تامین میوه شب عید مردم استان گفت: ۳۳۰ تن سیب از ارومیه برای تامینبازار شب عید استان خریداری شده است.

شهبازی با بیان اینکه سیب خریداری شده وارد استان شده و در سردخانه‌های استان نگهداری می‌شود، اضافه کرد: حدود ۳۰ درصد سیب خریداری شده برای تامین بازار شب عیداستان از نوع قرمز و مابقی از نوع زرد است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به کافی بودن میزان سیب خریداری شده برای تامین بازار شب عید، گفت: هیچ کمبودی برای تامین سیب در بازار شب عیداستان نداریم.

وی افزود: سال گذشته ۳۰۰ تن سیب برای تامین بازار شب عید مردم استان خریداری شده بود.

شهبازی سپس با اشاره به انعقاد قرارداد برای خرید ۷۰۰ تن پرتقال برای تامین بازار شب عید استان، گفت: این میزان پرتقال خریداری شده در حال حمل به سردخانه‌های استان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به شرایط اقلیمی خوب امسال و نبود سرمازدگی در استان‌های شمالی، اضافه کرد: پرتقال خریداری شده برای تامین بازار شبعید استان از نوع تامسون بوده و از استان‌های شمالی کشور تامین شده است.

شهبازی با بیان اینکه برای تامین بازار شب عید استان در سال گذشته هزار تن پرتقال خریداری شده بود، افزود: این میزان پرتقال بیش از نیاز استان بود، تا جایی که توزیع آن در بازار تااردیبهشت ماه ادامه پیدا کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه میوه شب عید استان با قیمتی عرضه می‌شود، افزود: توزیع میوه با نرخ مصوب دولتی مانع از رشد تصاعدی میوه در بازار شب عید می‌شود.

شهبازی در پایان با اشاره به اندیشیده شدن تمهیدات لازم برای تامین دیگر مایحتاج شب عید استان، گفت: برای تامین هیچ یک از اقلام مورد نیاز مردم در بازار شب عید کمبودی نداریم.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار