معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه تمام راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان باز است، از مردم خواست از سفر‌های غیرضروریدر محور‌های مواصلاتی استان خودداری کنند.
کد خبر: ۵۵۴۷۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹ 20 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،ناصر محبی گفت: علی رغم بارندگی‌هایی که از عصر روز گذشته (۲۹ دی) آغاز شد، هیچ انسدادی در راه‌های استان از جمله اصلی.فرعی و روستایی نداشتیم و اکنون تمام راه‌ها باز است.

وی افزود: در بازدید‌هایی که از برخی گردنه‌های برف گیر از جمله "قلاجه" و یا محور‌های منطقه اورامانات داشتیم هیچ مشکلی در این مناطق گزارش نشد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تمام نیرو‌ها و اکیپ‌های راهداری تا پایان فعالیت این سامانه در آماده باش هستند، اظهار کرد:۴۴ راهدارخانه ثابت و سیار، حدود ۵۳۰ نیرو و بیش از ۳۴۰ دستگاه ماشین آلات راهداری آماده ارائه خدمت به مردم است.

محبی از مردم خواست از سفر‌های غیرضروری در این مدت خودداری کنند و در صورت سفر تجهیزات لازم از جمله زنجیر چرخ، لباس گرم و ... همراه داشته و از سالم بودنخودروی خود اطمینان باشند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: از رانندگان درخواست داریم اگر محوری مسدود و یا دچار ترافیک شد به هیچ عنوان همهمسیر‌های منتهی به گره ترافیکی از سمت راست و چپ را مسدود نکنند تا مسیر برای تردد خودرو‌های امدادی و بازگشایی مسیر‌ها باز باشد.

 

 




منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار