مسؤول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه از برگزاری اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با حضور چهره برجسته رسانه‌ای در این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۵۴۸۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱ 20 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری فارس ، حسن موحد، اظهار داشت: ارسال آثار در محورهای مختلف نسبت به نخستین دوره از برگزاری جشنواره افزایش داشته است که امسال 180 اثر از سراسر استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان با بیان اینکه به دلیل استقبال شرکت کنندگان مهلت ارسال آثار تا سی‌ام آذرماه تمدید شد، افزود: برگزاری چنین جشنواره هایی موجب هم‌افزایی بین رسانه‌های استان می‌شود تا در کنار یکدیگر بهتر عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: در جشنواره امسال خبرنگار کرمانشاهی، موفق به کسب رتبه سوم کشوری در بخش یادداشت و سرمقاله شد، همچنین در اختتامیه جشنواره از افراد برگزیده دیگر که در مرحله استانی موفق به کسب رتبه اول،دوم و سوم شده‌اند علاوه بر جوایز نقدی و سفر مشهد مقدس با اهدا تندیس جشنواره ولوح سپاس، تقدیر می‌شود.

موحد با بیان این مطلب که در اختتامیه جشنواره از پیشکسوتان خبر نیز تجلیل می شود، افزود: از مدیران کل ادارات،فرماندهان انتظامی و نظامی، مدیرمسؤولان رسانه‌های مختلف استان، خبرنگاران و دیگر مسؤولان برای شرکت در اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر دعوت خواهیم کرد.

این مسؤول گفت: عزت الله ضرغامی رئیس سابق صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان چهره برجسته رسانه‌ای در سطح کشور، سخنران ویژه مراسم خواهد بود.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار