سیروس وطنی در گفتگو با تابناک:
شهردار نودشه گفت:با پیگیری‌های شورا و شهرداری جهت کنترل ترافیک سطح شهر مامور پلیس راهنمایی و رانندگی به صورت ثابت در شهرنودشه در دهه مبارک فجر امسال مستقر می‌شود.
کد خبر: ۵۵۴۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۵ 21 January 2018

مهندس سیروس وطنی در گفتگو با خبرنگار تابناک اظهار داشت: با توجه به افزایش معضلات ترافیکی در سطح شهر نودشه و نیاز به کنترل ترافیک شورا و شهرداری در راستایکمک به حل مشکلات از سال گذشته بکارگیری پلیس راهنمایی و رانندگی را جهت کنترل امر ترافیک و سایر امورات محوله و ایجاد سازو کار لازم جهت بستر سازی حضور پلیسراهنمایی و رانندگی را در نودشه در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: در سالجاری با همکاری‌هایی که رئیس اداره‌ی راهنمایی و رانندگی شهرستان پاوه و رئیس کلانتری نودشه با شهرداری نودشه داشته اندو با توجه به بازدید اخیر لطفی کارشناس راهنمایی و رانندگی از سطح شهر نودشه و اظهار نظر ایشان مبنی بر لزوم حضور نیروی راهنمایی و رانندگی با نظر داشت بهمعضلات مشهود ترافیکی مقرر شد در دهه‌ی مبارک فجر سالجاری رسماً نیروی راهنمایی و رانندگی نودشه معرفی و از آن به بعد کلیه‌ی امور راهنمایی و رانندگی از قبیل: جرایم.ایجاد محدودیت‌ها و…. را در نودشه اجرا و اعمال نمایند.

وطنی گفت:به منظور رفاه حال نیرو یا نیرو‌های اختصاص یافته هم شورای شهر و هم شهرداری نودشه قول مساعد داده اند که نسبت به تهیه‌ی تجهیزات و وسایل لازم اقدام نمایند کهتهیه‌ی این موارد مستلزم صدور مصوبه یا مصوبات لازمه از طرف شورای شهر نودشه می‌باشد.

شهردار شهر مرزی نودشه افزود: همچنین در بازدید جناب لطفی از شهر نودشه نقاط حادثه خیز و خطرناک شهر مشخص گردید و تابلو‌های لازم و مبلمان ترافیکی لازم در سطح شهرمشخص گردید و در اولویت کاری شهرداری برای برون رفت از مشکلات ترافیکی قرار قرار گرفت.

وی گفت: همچنین آقای لطفی در خصوص شغل‌هایی که درخیابان اصلی باعث ایجاد گره ترافیکی شده اند و از نظر جانمایی مشکل دارند و مشکل ترافیکی دارند مانند قهوه خانه‌ها وآژانس‌های سطح شهر بازدید لازم را بعمل آورده و قول مساعد ساماندهی این مشاغل را برای رفاه حال شهروندان و کم کردن مشکلات ترافیکی دادند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار