امجد افسری در گفتگو با تابناک:
مدیر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دالاهو گفت:۵۰۰ تن آسفالت گرم و۳۵۰ تن آسفالت سرد صرف لکه گیری موضعی محور‌های بیونیج، تنگ گول و تختگاه از توابع دالاهو شده است.
کد خبر: ۵۵۴۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹ 21 January 2018

مهندس امجد افسری در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:شانه سازی و حذف ۱۰ کیلومتر ازپرتگاه‌ها در محور‌های مختلف، تعریض پیچ و تقاطع‌ها در سه راهی حریر، پیچ ریجاب و تنگ گول و تیغه زنی و پاک سازی ۳۵ کیلومتر ازحریم راه‌ها از دیگر اقدامات این اداره طی سه ماهه اخیر به شمار می‌رود.

وی خاطر نشان کرد:ساماندهی میدان ورودی دالاهو انجام شده که این اقدام با اتصال لاین‌های بزرگراه و نصب تابلو نیوجرسی و چراغ چشمک زن همراه بوده است.

مدیر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دالاهو اظهار داشت:نصب ۳۰۰ عدد انواع تابلو، مسیرنما، فلش، گردش و خطرنماها، خط کشی ۱۵۰ کیلومتر از محور‌های فرعی و روستایی، تنقیهانواع پل در محور‌های مختلف به تعداد ۲۰ دستگاه و ریزش برداری حاصل از وقوع زلزله و بارش باران از دیگر اقدامات انجام شده در راستا تجهیز راههای این شهرستان می‌باشد.

افسری  تصریح کرد:۹ دستگاه ماشین آلات جهت آمادگی در سرمای زمستانی سال جاریتجهیز و تعمیر شده و کلیه عوامل جهت هر گونه امداد رسانی جاده‌ای به کاربراندر این شهرستان آمادگی کامل دارند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار