مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:مجمع خیرین ازدوج در استان کرمانشاه در دو بخش مردمی و دولتی تلاش می کند با ایجاد یک جریان هماهنگ و بسترسازی برای مشارکت بیشتر و گسترده تر مردم به ویژه خیرین، شرایط استفاده از تمام امکانات موجود استان را برای زوجین جوانان فراهم آورد.
کد خبر: ۵۵۴۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱ 21 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه؛ارسلان حسینی اظهار کرد: در حال حاضر تشکل های مختلف مردمی در بخش های فرهنگی و تأمین جهیزیه و اعطای وام مشغول فعالیت هستند و تشکیل این مجمع می تواند تا حدود زیادی این فعالیت را با هم مرتبط و به نحوی ساماندهی نماید تا با هماهنگی بیشتر از فرصت ها و استعدادهای نهفته موجود در این بخش استفاده حداکثری بعمل آید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مجمع خیرین ازدواج استان در 2 بخش دولتی و مردمی شکل گرفته است گفت:مجمع بخش مردمی مدتی پیش با حضور خیرین این بخش برگزار شد و بزودی نیز مجمع بخش دولتی با محوریت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تشکیل خواهد شد.

وی افزود: در بخش دولتی علاوه بر نماینده محترم ولی فقیه در استان و استاندار محترم کرمانشاه ، مدیرکل محترم ورزش و جوانان ـ مدیران محترم کمیته امداد امام (ره) ـ بهزیستی ـ اوقاف و امور خیریه ـ امور اقتصادی و دارایی ـ صنعت معدن و تجارت ـ دبیر هماهنگی بانک های استان ـ مدیران عامل محترم مجمع خیرین سلامت ـ انجمن خیرین مدرسه ساز ـ انجمن خیرین مسکن ساز و مدیران عامل مؤسسات خیریه فعال در حوزه ازدواج ـ رؤسای اتحادیه های صنفی توزیعی و تولیدی استان ـ رؤسای صنف لباس ـ شیرینی ـ سالن داران استان و جمعی دیگر از خیرین فعال و معتمدین نیز حضور خواهند داشت.

وی از تشکیل مجامع خیرین ازدواج در شهرستان ها نیز خبر داد و اظهار کرد:مجمع شهرستانی با همین ترکیب ولی با جایگاه شهرستانی در حال تشکیل می باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود:این اداره کل در راستای اقدامات فرهنگی خود به منظور ترویج ازدواج در بین جوانان از طریق سازمان های مردم نهاد فعال بزودی دوره های ویژه ای در این راستا ویژه جوانان واقع در سن اردواج برگزار خواهد کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار