رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از تدارک برگزاری حدود ۱۵ هزار برنامه به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۵۴۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۸ 21 January 2018

به گزارش  تابناک به نقل ازایسنا منطقه کرمانشاه، عباس سروری با اشاره به تشکیل حدود ۲۲ کمیته تخصصیبرای برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر در استان کرمانشاه، گفت: برای برگزاری حدود ۱۵ هزار برنامه در استان در ایام دهه فجر برنامه ریزی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلغیات اسلامی استان کرمانشاه سپس با بیان اینکه انقلاب اسلامی دستاورد‌های گرانسنگی در حوزه‌های مختلف داشته، اظهار کرد: دهه هفتادی‌ها از دستاورد‌هایانقلاب آنطور که باید اطلاعی ندارند.

سروری اضافه کرد: غفلت از روشنگری در بین نسل جوان در مورد دستاورد‌های انقلاب اسلامی سبب شد تا شاهد ماجراجویی‌های اخیر در برخی از نقاط کشور باشیم، در حالیکه اگرنسل جوان این دستاورد‌ها را بدانند قطعا با درک بیشتری به موضوع ورود می‌کنند.

وی افزود: این ماجراجویی‌ها نشان داد نتوانسته ایم به خوبی دستاورد‌های انقلاب را به نسل جوان معرفی کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلغیات اسلامی استان کرمانشاه در ادامه جشن‌های دهه فجر امسال را مقدمه جشن‌های دهه چهارم پیروزی انقلاب عنوان کرد و حساسیت برای برگزاری ویژهبرنامه‌های دهه فجر را بالا دانست.

وی با بیان اینکه چشم دشمنان به حضور مردم در صحنه در آستانه دهه چهارم پیروزی انقلاب اسلامی است، گفت: ۲۲ بهمن امسال برای کشور یک روز پرحماسه خواهد بود.

سروری گفت: مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی همانطور که همواره در صحنه‌های سرنوشت ساز در کنار نظام بوده اند، در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز بار دیگر رای بزرگ خود را بهصندوق انداخته و به انقلاب اسلامی یک آری دیگر خواهند گفت.

سروری با اشاره به برنامه ریزی برای حضور یکی از چهره‌های سرشناس کشور در مراسم ۲۲ بهمن شهر کرمانشاه گفت: سخنران این مراسم بعدا معرفی خواهد شد.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار