سرپرست معاونت هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از اجرای برنامه‌های فرهنگ وهنر یزد در مناطق زلزله زده استان خبر داد.
کد خبر: ۵۵۴۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱ 21 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از مهر،مظفر تیموری  از حضور اصحاب فرهنگ و هنر استان یزد در قالب «سلسله برنامه‌های سرزمین همدلی» در مناطق زلزله زده استان خبر داد.

وی افزود: تاکنون اصحاب فرهنگ و هنر استان‌های سمنان و قزوین در مناطق زلزله زده برنامه اجرا کرده اند و مقرر شده که گروه فرهنگ و هنر استان یزد نیز روز‌های شنبه ویکشنبه در این مناطق برنامه‌های خود را اجرا کنند.

این مسئول اجرای این برنامه‌ها را یکی از مصوبات سفر اخیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به کرمانشاه دانست و گفت: مقرر شده که تمامی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌هایکشور هر کدام یک بار در این مناطق برنامه فرهنگی و هنری برگزار کنند.

تیموری افزود: گروه‌های فرهنگی و هنری در مناطق زلزله زده به اجرای برنامه‌هایی مانند موسیقی و نمایش می‌پردازند و از این طریق به دنبال کاهش آلام و درد مردم زلزله زده ومصیبت زده بخصوص کودکان و جوانان هستند.

وی در پایان گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه میزبان این گروه‌های فرهنگی و هنری است و ما تمام تلاش خود را در جهت تقویت روحیه مردم مناطق زلزله زدهبا استفاده از ظرفیت بسیار بالای فرهنگ و هنر به کار می‌گیریم.

 

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار