دادستانی استان کرمانشاه طی اطلاعیه ای، از برگزاری دادگاه پرونده«مکتب فرش، گلیم و گبه کرمانشاهان» در ۲۳ بهمن ماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۵۵۵۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹ 21 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی دادسرای استان ، دادستانی استان کرمانشاه با صدور اطلاعیه شماره ۵ در خصوص پرونده «مکتب فرش، گلیم و گبه کرمانشاهان» از برگزاری دادگاه این پرونده خبر داد.

طی این اطلاعیه؛ وقت رسیدگی به پرونده موسوم به مکتب گلیم و گبه کرمانشاهان برای روز دوشنبه ۲۳ بهمن ساعت ۹ صبح تعیین شده است.

این اطلاعیه می افزاید: برای شکات این پرونده تعداد ۱۱۲وکیل معاضدتی(مجانی) توسط مرجع قضایی تعیین شده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: نظر به محدودیت مکانی دادگاه حضور شکات با توجه به ظرفیت دادگاه اختیاری بوده و لازم به یادآوری است شکایت شکات در مرحله تحقیقات مقدماتی در دادسرا اخذ شده است و با توجه به حضور وکلای معاضدتی شکات در دادگاه ضرورتی برای حضور خود شکات نیست.

طبق اطلاعیه ذکر شده آمده است که همانگونه که قبلاً اعلام شده است تاکنون به هیچ یک از مالباختگان پولی پرداخت نشده و در صورت صدور حکم قطعی و پایان مرحله دادرسی در یک زمان واحد آنچه که موجود باشد با اخذ نظر کارشناسی در اجرای احکام دادسرا به مالباختگان پرداخت خواهد شد.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: کلیه مراحل رسیدگی به این دادگاه با وجود بیش از ۱۳ هزار شاکی خارج از نوبت و فوق العاده رسیدگی شده است. حضور در دادگاه نیز صرفاً با ارائه کارت شناسایی معتبر مقدور خواهد بود.

دادستانی کرمانشاه طی این اطلاعه اعلام کرده است که متعاقباً در اطلاعیه شماره ۶ مکان برگزاری دادگاه و ساعت پذیرش مالباختگان اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ متهم این پرونده سال گذشته در حالیکه با وعده پرداخت سودهای کلان توانسته بود قریب ۲۵۰ میلیارد تومان از مردم جمع آوری کند، دستگیر شد.

جرم متهم این پرونده اخلال در نظام اقتصادی کشور و کلاهبرداری عنوان شده است و کیفرخواست این پرونده اخیرا پس از ۱۴ ماه تلاش دستگاه قضایی صادر شد.

 
 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار