معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: با فعال سازی و توجه ویژه به ظرفیت‌های انسانی، مسیر ایجاد اشتغال، تولید و کارآفرینی در استان هموار می‌شود.
کد خبر: ۵۵۵۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷ 21 January 2018

به گزارش خبرنگار تابناک؛ مهندس رضا رحیمی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: دستگاه‌ها وظیفه دارند که در راستای فعالسازی ظرفیت‌های انسانی برنامه‌های خود را دنبال کنند زیرا استان دارای نیروی انسانی متخصص و تحصیل کرده‌ای در حوزه‌های مختلف می‌باشد که با توجه به این ظرفیت مسیرایجاد اشتغال، تولید و کارآفرینی در استان هموار می‌شود.

وی بیان داشت: با آموزش و تربیت نیروی انسانی، اهداف و برنامه‌ها پیش بینی شده محقق خواهند شد زیرا موضوعی که علاوه بر تلاش و جدیت می‌تواند یک جامعه را به توسعه برساندنیروی انسانی کارآمد و توانمند است.

رحیمی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی‌های صورت گرفته در استان برای احیای ظرفیت‌های راکد اظهار داشت: گفت: به دستور استاندار محترم و به منظور افزایشاشتغال، پیش نویس تشکیل ستاد احیا ظرفیت‌های راکد و بلا استفاده استان در دستور کار قرار گرفته است و ما از تمامی دستگاه‌ها می‌خواهیم در این زمینه جدیت و پیگیری ویژه داشتهباشند.

وی خاطرنشان کرد: فعالسازی ظرفیت‌های راکد شامل سه بخش واحد‌های راکد، ظرفیت‌های اقتصادی و نیز نیروی انسانی در استان می‌شود که این ظرفیت‌ها در حوزه‌هایفرآوری، تکمیل زنجیره‌های ارزش یا سایر ظرفیت‌هایی که ما می‌توانیم برای نیروی انسانی استان اعم از کار‌های تجاری و اقتصادی ایجاد بکنیم، وجود دارند.

رحیمی اظهار داشت: در استان کرمانشاه ظرفیت‌هایی مانند قیر طبیعی، منیزیم، سنگ آهن، پشم، ظرفیت‌های کشاورزی، زیتون، بسته بندی حبوبات و ... وجود دارند که راکد مانده اند و ما باتشکیل ستاد احیای ظرفیت‌ها راکد در استان قصد داریم که این ظرفیت‌های راکد در ایجاد تولید و اشتغال در استان بکار گرفته شوند.

وی بیان داشت: امیدواریم با حل مشکل واحد‌های راکد ظرفیت تولیدی ۱۰۰ درصدی آن‌ها برای افزایش اشتغال فعال شود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار