عضو شورای شهر کرمانشاه پیشنهاد کرد، مسئولین، نمایندگان و اعضای شورا‌های شهر و روستا لیست اموال و دارایی خود را در راستای شفاف سازی برای مردم، در دوران قبل وبعد از مسئولیت به قوه قضاییه و مردم اعلام کنند.
کد خبر: ۵۶۰۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 03 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،غلامرضا امیری ، اظهار کرد: این کار موجب افزایش اطمینان و اعتماد مردم به مسئولین می‌شود.

وی با اعلام آمادگی جهت ارائه لیست اموال و دارایی خود اظهار کرد: حاضرم در این خصوص پیش‌قدم شده و لیست اموالم را به مردم و قوه قضاییه اعلام کنم.

امیری افزود: با وجود اینکه چندین دوره در شورای شهر بوده‌ام، اما دارایی‌ام نسبت به قبل از دوره اول شورای شهر کمتر شده که اسناد آن موجود است. در این زمینه اگر شهروندیابهامی داشت می‌تواند به دفترم مراجعه کند تا اثبات کنم.

وی گفت: از سایر مسئولین، نمایندگان و اعضای شورا‌های شهر و روستا هم می‌خواهم این کار را انجام دهند و پس از پایان مسئولیت نیز لیست دارایی‌های خود را اعلام کنند تاافرادامانتدار و امین اموال مردم مشخص شود.

این عضو شورای شهر کرمانشاه اظهار کرد: پیشنهاد می‌کنم در راستای شفاف‌سازی برای مردم در یک کنفرانس خبری با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران بعنوان نمایندگان افکارعمومی دارایی‌های خود را به مردم اعلام کنیم و در پایان دوره مسئولیت نیز قوه قضاییه بررسی کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار