مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه آمار پرونده‌های وارده در دی‌ماه سال‌جاری، ۹۳۳ فقره بوده است، گفت: متخلفان اقتصادی این تعداد پرونده، ۴۴ میلیارد ریال جریمه شده‌اند.
کد خبر: ۵۶۱۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳ 03 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،داریوش جودکی از رصد خرید و فروش شیشه از کارخانه تا مصرف کننده در سطح استان به‌خصوص در شهرستان زلزله‌زده سرپل‌ذهاب خبر داد و اظهار داشت: تعزیرات حکومتی با توجه به گزارشات رسیده با همکاری و تعامل دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان صنعت، معدن و تجار و اتاق اصناف بر خرید و فروش شیشه از کارخانه تا مصرف‌کننده از لحاظ گران‌فروشی، کیفیت و تقلب به‌خصوص در شهرستان سرپل‌ذهاب در کارگروه گشت‌های مشترک نظارت و با متخلفان به‌شدت برخورد خواهد کرد.

مدیرکل تعزیرزات حکومتی استان کرمانشاه افزود: مردم استان در صورت مشاهده، تخلف را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ این اداره‌کل اطلاع‌رسانی کنند.

وی از جریمه متخلفان اقتصادی در بخش‌های مختلف قاچاق، کالا و خدمات و پرونده‌های بهداشتی در کرمانشاه خبر داد و در ادامه به تشریح آمار عملکرد اداره‌کل پرداخت و گفت: آمار پرونده‌های وارده در دی‌ماه سال‌جاری به اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در سه بخش کالا و خدمات، قاچاق و تخلفات بهداشتی، ۹۳۳ فقره بوده است.

جودکی با اشاره به رسیدگی و صدور حکم به پرونده‌های بخش کالا و خدمات را تعداد ۷۴۶ فقره عنوان کرد و گفت: برای متخلفان در این بخش مبلغ ۶ میلیارد و ۶۷۳ میلیون و ۷۴۹ هزار و ۴۴۰ ریال محکومیت صادر شده است.

این مسؤول سپس آمار پرونده‌های قاچاق کالا و ارز و تعهدات گمرکی وارده به اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان را ۱۵۷ فقره عنوان و بیان کرد: برای تخلفات موصوف مبلغ ۳۷ میلیارد و ۹۶۸ میلیون و ۶۹۸ هزار و ۳۴۰ ریال محکومیت صادر شده است.

وی همچنین آمار عملکرد پرونده‌های بهداشت، دارو، درمان و دامپزشکی اداره‌کل تعزیرات حکومتی را ۲۰ فقره عنوان کرد و گفت: برای تخلفات مزبور مبلغ ۳۱ میلیون و ۵۷۵ هزار ریال محکومیت صادر شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار