احمد صفری در گفتگو با تابناک:
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت:با توجه به نامناسب بودن فضای کسب و کار در استان ، امید به سرمایه گذاری در کرمانشاه بسیار ضعیف است .
کد خبر: ۵۶۱۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶ 03 February 2018

احمد صفری در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:بهبود فضای کسب و کار در استان نیاز به اراده ، ایثار و اهتمام تمام اجزای مدیریتی استان دارد ودر چنین فضایی متاسفانه بنگاه ها و شرکت های کوچک بیشترین آسیب ها و ضرر را می بینند .

وی خاطر نشان کرد:همه دستگاه ها باید برای بهبود این فضا همکاری کنند و مقررات دست و پاگیر و زمان بر را از پیش پای سرمایه گذاران بردارند .

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه اظهار داشت:دستگاه هایی مانند میراث فرهنگی ، صنعت ، معدن و تجارت و همچنین جهاد کشاورزی می توانند با تسهیل در صدور مجوزها و کوتاه کردن فرآیند کلافه کننده اداری ، نقش اصلی را در جذب سرمایه گذار و کاهش نرخ بیکاری در استان ایفاء نمایند .

صفری تصریح کرد:سازمان امور مالیاتی باید بتواند سخت گیری هایش را نسبت به کارآفرینان ، تولیدکنندگان و صنعت کاران این استان ، کم کند و مشوق هایی را برای این دسته از سرمایه گذاران در نظر بگیرد ودر چنین صورتی محیط کسب و کار در استان کرمانشاه مساعد گردیده و امیدواری برای راه اندازی بنگاه ها و شرکت های کوچک و متوسط افزون خواهد شد .

وی تاکید کرد:مجمع نمایندگان استان آماده است که برای دست یابی به این مهم از تمام ظرفیت های قانونی خود استفاده کند و هر پیشنهاد راهگشایی که مدیران استان به منظور بهبود فضای کسب و کار ارائه بدهند ، از طریق وزارتخانه ها و معاونت های ریاست جمهوری پیگیری نماید .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار