آیت الله علما حفظ و حراست از انقلاب اسلامی را ادامه دادن راه راه شهیدان دانست
کد خبر: ۵۶۱۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲ 03 February 2018

به گزارش تابناک نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در این مراسم که در مسجد جامع گرامی داشت یاد و خاطره ۷۵۰ شهید گیلانغرب این شهر برگزار شد گفت: حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی ایران و دستاورد آن یعنی نظام مقدس جمهوری اسلامی به معنای ادامه دادن راه شهدا است.

حضرت آیت الله "مصطفی علما" افزود: شهدای عزیز زندگی و خون خود را فدا کردند که اسلام و نظام اسلامی را حفظ کنند و توانستند این نظام را در مقابل دشمنی همه جهان حفظ کنند.

وی گفت: امروز نیز وظیفه مردم و خصوصا مسولان کشور است که از این دستاورد انقلاب اسلامی که با خون شهدا حفظ شده است حفاظت کنند که هر چه داریم به برکت این انقلاب است.

وی در ادامه اظهار داشت: گرچه مشکلات و گرفتاری‌های مردم زیاد است، اما نباید فراموش کنیم که چه چیز‌های با ارزشی را برای رسیدن به این جایگاه فدا کرده ایم.

وی افزود: قبل از انقلاب ایران جز کشوری مطیع و بنده آمریکا چیز دیگری نبود و همه مقدرات کشور در دست بیگانگان بود، اما امروز ایران بنا به اعتراف خود آمریکایی‌ها به یک ابر قدرت در منطقه تبدیل شده است.

وی گفت: نقشه آمریکا در منطقه فروپاشی حکومت سوریه ظرف دو هفته و نابودی عراق در چند ماه توسط داعش بود که همه این توطئه‌ها به خواست جمهوری اسلامی ایران از بین رفت.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار