مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: بیش از ۷۱۳۷ طرح کشاورزی با مبلغ ۶۵۷۳ میلیارد ریال جهت استفاده از منابع اعتباری ابلاغ شده به بانک‌هایعامل معرفی شده‌اند.
کد خبر: ۵۶۲۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲ 06 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،وحید محمدپور  با اشاره به تسهیلات پرداخت شده و در دست اقدام بخش‌های مختلف سازمان از ابتدای سال تاکنون اظهار داشت: بیش از۷۱۳۷ طرح با مبلغ ۶۵۷۳ میلیارد ریال جهت استفاده از منابع اعتباری ابلاغ شده به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که از این تعداد ۱۶۷۶ طرح با مبلغ ۱۵۷۴ میلیارد ریال منجر بهقرارداد شده که در صورت بهره‌برداری حدود ۱۸۷۵ فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی حدود ۹۴۹ طرح با مبلغ تسهیلات بیش از ۹۷۴ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند عنوان کرد: از مجموع تعدادذکر شده از ابتدای سال تاکنون ۱۹۹ طرح با مبلغ تسهیلات ۴۵۶ میلیارد ریال منجر به قرارداد و پرداخت شده است.

محمدپور با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان حدود ۹۷۶ طرح با مبلغ تسهیلات بیش از ۸۶۰ میلیارد ریال به بانک‌های عاملمعرفی شده‌اند گفت: از مجموع تعداد ذکر شده تاکنون ۵۷۰ طرح با مبلغ تسهیلات ۴۲۶ میلیارد ریال منجر به قرارداد و پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه ۱۲۳۲ طرح با مبلغ تسهیلات بیش از ۴۰۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات خط پنج مکانیزاسیون به بانک کشاورزی معرفی شده‌اند افزود: از مجموع تعداد ذکر شده تاکنون۵۳۲ طرح با مبلغ تسهیلات ۱۶۳ میلیارد ریال منجر به قرارداد و پرداخت شده است.

مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ۳۹ طرح با مبلغ تسهیلات بیش از ۶۶۶ میلیارد ریال از طریق طرح بهین‌یاب به بانک‌های عامل معرفیشده است گفت: از این تعداد طرح تاکنون ۱۱ طرح با مبلغ تسهیلات ۳۴۸ میلیارد ریال منجر به قرارداد و پرداخت شده است.

محمد‌پور با بیان اینکه تاکنون از محل اعتبارات کمک‌های فنی اعتباری استانی سال گذشته ۳۴۲۱ طرح با مبلغ تسهیلات بیش از ۱۰۲۱ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده استافزود: از مجموع تعداد ذکر شده تاکنون ۳۱۸ طرح با مبلغ تسهیلات ۱۷۹ میلیارد ریال منجر به قرارداد و پرداخت شده است.

وی درباره اعتبارات مشاغل خانگی از ابتدای سال تاکنون عنوان کرد: از محل اعتبارات فوق حدود ۱۳۸ طرح با مبلغ تسهیلات حدود از هفت میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده

است که از مجموع تعداد ذکر شده تاکنون ۴۶ طرح با مبلغ تسهیلات ۲.۳ میلیارد ریال منجر به قرارداد و پرداخت شده است و در حوزه اعتبارات حمایت و ایجاد اشتغال در مناطقروستایی و عشایری نیز حدود ۳۸۲ طرح با مبلغ تسهیلات حدود از ۲۶۴۱ میلیارد ریال به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی شده‌اند.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار