سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه گفت:اعضای قدیمی کانون همراه با فرزندانشان به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در برنامه « ما یک خانواده ایم» حضور پیدا می کنند.
کد خبر: ۵۶۲۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷ 06 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در ادامه ویژه برنامه های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمانشاه، برنامه « ما یک خانواده ایم» در روز پنج شنبه، نوزدهم بهمن ماه برگزار می شود.

« مهناز فتاحی»، سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: با هدف آشنایی خانواده ها و والدین با فعالیت های کانون و اینکه یک روز را خانواده ها با فرزندانشان در کانون و در فعالیت های فرهنگی و هنری حضور داشته باشند، ویژه برنامه « ما یک خانواده ایم» در روز پنج شنبه، نوزدهم بهمن ماه ، در مجتمع فرهنگی و هنری آفرینش و در شهر کرمانشاه برگزار می شود.

فتاحی همچنین با اشاره به دعوت از اعضای قدیمی کانون که امروز در سن بزرگسالی هستند نیز در این برنامه دورهمی خبر داد و گفت: با دعوت از خانواده ها می خواهیم که آنها در کنار فرزندانشان در فعالیت های کانون مشارکت کنند و دوباره به دوران کودکی خود برگردند.

سرپرست اداره کل کانون استان کرمانشاه از اجرای برنامه های مختلف در این ویژه برنامه خبر داد و افزود: علاوه بر اجرای برنامه های مختلف فرهنگی مانند: قصه گویی، نمایش فیلم، مسابقه حضوری، و ...، نمایش زنده « شبی در اتاق مه نگار» نیز به صورت ویژه برای این خانواده ها در مجتمع فرهنگی و هنری آفرینش( واقع در سه راه 22 بهمن )اجرا خواهد شد که به موضوع زلزله و پیشگیری از آسیب های این حادثه می پردازد.

ویژه برنامه های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان کرمانشاه با عنوان « انقلاب، کودک، میهن» از روز 12 بهمن ماه آغاز شده و تا 22 بهمن نیز ادامه خواد داشت.





منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار