رئیس هیات هندبال استان کرمانشاه گفت: نداشتن یک تیم لیگ برتری در استان عامل مهاجرت هندبالیست‌های کرمانشاهی به سایر استانهای کشور شده است.
کد خبر: ۵۶۲۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳ 06 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،ناصر سلیمی ، اظهار کرد: نداشتن یک تیم لیگ برتری باعث شده هندبالیست‌های کرمانشاهی برای تیم‌های سایر استانهای کشور بازی کنند.

وی با بیان اینکه در صورتی که یک تیم در لیگ برتر داشته باشیم، بی‌نیاز از جذب بازیکن غیربومی خواهیم بود، افزود: هندبالیست های کرمانشاهی حاضرند با کمترین دستمزد برای استان خود بازی کنند، اما هزینه حضور در مسابقات لیگ برتر و حتی هزینه رفت و آمد آنها به مسابقات را نیز نداریم.

رئیس هیات هندبال استان کرمانشاه ادامه داد: همچنین وضعیت استان بگونه ای است که کسی به حمایت مالی از ورزش نمی پردازد.

وی با بیان اینکه هندبال کرمانشاه در سطح کشور دارای وجه خوبی است، تصریح کرد: بهترین بازیکنان هندبالیست حاضر در لیگ برتر کرمانشاهی هستند.

سلیمی عنوان کرد: 21 بازیکن کرمانشاهی در رده های مختلف سنی عضو تیم های ملی هندبال کشور هستند.

به گفته این مسئول، درحال حاضر هندبال کرمانشاه در لیگ دسته یک، دو و سه کشور تیم دارد.

وی اظهار کرد: کرمانشاه تنها تیمی است که هربار پس از صعود به لیگ بالاتر، تنها به دلیل مشکلات مالی بصورت داوطلبانه انصراف می‌دهد.

رئیس هیات هندبال استان کرمانشاه به در پیش بودن مسابقات آسیایی جاکارتا نیز اشاره کرد و افزود: پیش بینی می کنیم حداقل دو بازیکن کرمانشاه با عضویت در تیم ملی هندبال در این مسابقات حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه رشته هندبال درسطح 12 شهرستان استان فعال است، گفت: بیش از هزار نفر در استان بصورت حرفه‌ای به این رشته می پردازند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار