هیأت یا مهدی (عج) (تهران- اسلامشهر) ۲۰ کانکس را به خانواده‌های بی‌سرپناه روستای زلزله‌زده سراب‌ذهاب و کلاشی تحویل داد.
کد خبر: ۵۶۳۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵ 07 February 2018

به گزارش تابناک به نقل ازخبرگزاری فارس، کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان زلزله ۷.۳ ریشتری ۲۱ آبان‌ماه استان کرمانشاه، نقطه وحدتی شده است تا هیئات مذهبی، نقش اجتماعی خود رابهتر و بیشتر ایفا کنند.

براساس این گزارش، هیأت‌های فعال در پویش «هر هیأت یک روستا»، هر کدام در یک روستایی زلزله‌زده مشغول خدمات‌رسانی هستند.

در راستای معرفی هیأت‌های فعال خدمت‌رسان به زلزله‌زدگان کرمانشاه می‌توان به هیأت یا مهدی (عج) (تهران- اسلامشهر) اشاره کرد.این هیأت فعال در روستای سراب‌ذهاب و کلاشی مشغول خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان هستند.

هیأت یا مهدی (عج) (تهران- اسلامشهر) در سال ۸۰ تاسیس شده و تربیت نوجوانان و جوانان با اجرای برنامه‌های آموزشی تربیتی و اردو‌های فرهنگی تربیتی، پیگیری سیاست‌های اقتصادمقاومتی و ترویج مصرف کالای ایرانی، احداث باشگاه فرهنگی ورزشی شهید‌ابراهیم هادی با هدف جذب و تربیت جوانان و خودکفایی مالی هیأت از جمله اقدامات صورت گرفته این هیأتفعال است.

ساخت ۶۰ سرویس بهداشتی و حمام، دیوارکشی مدرسه روستا، پی‌ریزی تعداد ۹ منزل مسکونی ۶۰ متری، اشتغال‌زایی در منطقه با احداث مغازه مرغ‌فروشی و کارواش، ساختآشپزخانه و تحویل ۲۰ کانکس به خانواده‌های بی‌سرپناه را می‌توان در قالب خدمات ارائه شده هیأت یا مهدی (عج) (تهران- اسلامشهر) به زلزله‌زدگان روستای سراب‌ذهاب و کلاشیبرشمرد.

 

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار