مسؤول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه از اعزام ۶ هزار و ۲۵۰ زائر اولی به مشهد مقدس خبر داد و گفت: 237 خودرو حامل امکانات مختلف تاکنون در روستاهای زلزله‌زده استان کرمانشاه توزیع شده است.
کد خبر: ۵۶۴۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱ 10 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،حسن موحد  با اشاره به اینکه دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه سال گذشته افتتاح شد، اظهار داشت: افتتاح این نمایندگی استانی هم‌زمان با فرا رسیدن دهه کرامت انجام گرفت.

مسؤول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه افتتاح این دفتر را فرصتی ارزشمند برای خدمت کردن خادمیاران رضوی در دروازه نجف توصیف کرد که عاشقانه و مشتاقانه برای نوکری اهل بیت عصمت و طهارت(ع) سر از پا نمی‌شناسند.

وی از فعالیت هشت کانون در دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه خبر داد و تصریح کرد: این کانون‌ها شامل کانون‌های سلامت، محرومان، فرهنگی، خواهران، وقف و شبکه جوانان و... است.

موحد با بیان اینکه خادمان بسیاری در کانون‌ها به‌صورت داوطلبانه مشغول فعالیت هستند، عنوان کرد: خادمیاران رضوی در استان کرمانشاه در یک خیمه انقلابی و بدون امکانات اداری کار را آغاز کردند و در این خیمه معنوی هیچ کارمندی وجود ندارد و همه افراد داوطلبانه خدمت می‌کنند.

مسؤول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه با اشاره به برپایی خیمه کرمانشاهیان امام رضایی، خاطرنشان کرد: این افراد منشاء خیر و برکت بسیاری شدند.

موحد از اعزام ۶ هزار و ۲۵۰ زائر اولی محروم و زلزله‌زده به سفر معنوی مشهد مقدس سخن گفت و ادامه داد: موکب‌های اربعین تشکیل شد و برای پذیرایی از ۱۰۰ هزار زائر، اقدامات لازم انجام پذیرفت.

وی با تصریح بر اینکه سرکشی از سه هزار خانواده در استان کرمانشاه توسط گروه‌های جهادی خادمیاران رضوی انجام پذیرفت، گفت: تیم‌های پزشکی، مهندسی، تعمیرات و... در مناطق محروم خدمات مختلفی به ساکنان این مناطق ارایه دادند.

به گفته این مسؤول، تیم‌های خدمات درمانی اعزام شده در مناطق زلزله‌زده حضور یافتند و گروه خادم‌یاران را تشکیل دادند و 237 خودرو حامل امکانات مختلف تاکنون در روستاهای این مناطق توزیع شده است و در ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی نیز 56 کاروان تشکیل شد و خدمات خوبی در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه انجام گرفت.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار