مسئول اداره نظارت بر تعاونی‎های استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۲ میلیون دلار صادرات توسط شرکت‌های تعاونی استان کرمانشاه به کشور‌های همسایه انجام شدهاست.
کد خبر: ۵۶۴۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵ 10 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،مسعود دیباوند ، با اشاره به اینکه امسال تاکنون ۲۲ میلیون دلار توسط شرکت‌های تعاونی استان کرمانشاه به کشور‌های خارجی صادرات انجامشده است، اظهار داشت: میزان صادرات از سال ۹۳ تا پایان دی ماه امسال ۱۴۴ میلیون دلار بوده است.

مسئول اداره نظارت بر تعاونی‎های استان کرمانشاه از فعالیت دو هزار و ۹۳۹ تعاونی فعال در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: ۲۳۰ تعاونی نیز غیرفعال هستند که علت تعطیلی بیشترآن‌ها عدم توانایی پرداخت تسهیلات، ضعف مدیران و بالا بودن بهره تسهیلات بانکی است.

دیباوند با بیان اینکه یک میلیون و ۱۹۷ هزار نفر در تعاونی‎های استان کرمانشاه عضو هستند، عنوان کرد: این تعاونی‎ها باعث اشتغال ۴۵ هزار و ۵۳۲ نفر در استان کرمانشاه شده‎اند.

وی به فعالیت ۲۹ تعاونی مرزنشین و یک اتحادیه تعاونی در استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: توسط اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان وضعیت ۹۷ تعاونی راکد در کمیته‎هایویژه بررسی و تعدادی از آن‌ها به چرخه فعالیت بازگشته‎اند.

مسئول اداره نظارت بر تعاونی‎های استان کرمانشاه از اجرای طرح «روستاتعاون» خبر داد و اظهار کرد: بر اساس این طرح سهمیه استان کرمانشاه تشکیل ۵۴ شرکت تعاونی در

روستا‌های واجد شرایط است، که تاکنون ۱۹ شرکت تعاونی در روستا‌های کرمانشاه تأسیس و راه‎اندازی شده است.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار