معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و در قالب طرح‎های اشتغالزایی ۱۶۷ دستگاه خودرو وانت به ارزش ۵۲ میلیارد ریال بهمددجویان کمیته امداد در استان کرمانشاه واگذار شد.
کد خبر: ۵۶۴۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶ 10 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،رشید جلیلیان، با اشاره به اجرای طرح‌های اشتغالزایی ویژه مددجویان کمیته امداد در استان کرمانشاه، اظهار داشت: به مناسبت دهه فجرانقلاب اسلامی و در قالب طرح‎های اشتغالزایی ۱۶۷ دستگاه خودرو وانت نیسان با اعتبار ۵۲ میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد در استان کرمانشاه واگذار شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه تسهیلات این طرح از طریق صندوق کارآفرینی امید به مددجویان پرداخت شده است، گفت: میران تسهیلات ۳۰ میلیونتومان و بدون نیاز به ضامن و بدون بهره به مددجویان اعطا شده است.

جلیلیان مدت بازپرداخت این تسهیلات را پنج ساله دانست و افزود: بر اساس تفاهمی که با شرکت سایپا انجام شده است، این خودرو‌های وانت‎نیسان با تخفیف هفت درصدی به مددجویانواگذار شده است.

وی با بیان اینکه این طرح برای نخستین بار است که در استان کرمانشاه اجرا می‎شود، عنوان کرد: کل اعتبار در نظر گفته شده برای اجرای این طرح ۵۲ میلیارد ریال است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه اظهار کرد: با شرکت‎های مختلفی در سطح استان برای اشتغال مدجویانی که خودرو دریافت کرده‎اند، به‎منظور کار در اینشرکت‎ها به توافق رسیده‎ایم.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار