مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه گفت: بیش از ۳۰۰۰ برنامه محوری ویژه بانوان به مناسبت دهه مبارک فجر در استان کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۴۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹ 10 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،آذر خسروی ، از برگزاری بیش از ۳۰۰۰ برنامه محوری ویژه بانوان به مناسبت دهه مبارک فجر در استان کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت:زنان این آب و خاک در راه پیروزی انقلای اسلامی ملت ایران دوشادوش مردان خود حرکت کردند و پس از انقلاب نیز با حضور در عرصه‌های مختلف همچون هشت سال دفاع مقدسواقعیت حقیقی زن را در جهان متبلور ساختند.

خسروی گفت: زنان ایران اسلامی از ابتدای انقلاب شایستگی‌های خود را در تمام عرصه‌ها به نمایش گذاشته‌اند که این حضور شایسته از ظرفیت‌های انقلاب اسلامی است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه با اشاره به نقش زنان در فرهنگ گفت: در عرصه فرهنگ زنان فرهیخته‌ای در این کشور حضور دارند که در زمینه‌های مختلف بهعنوان اساتید دانشگاهی و دانشجویان موفق حضوری پررنگ دارند.

وی با بیان اینکه امسال در کمیته زنان و خانواده تأکید بر این بود که از ظرفیت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد در برگزاری این برنامه‌ها بسیار استفاده شود بیان کرد:، زیرا صاحباناصلی این انقلاب مردم هستند.

خسروی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های شاخص در این مدت تجلیل از بانوان نام‌آور در حوزه‌های مختلف و در عرصه‌های ملی و بین‌المللی بود افزود: در حوزه ورزش و جواناناین سازمان موظف شد برنامه‌های ورزشی خاص خانواده‌ها را در مناطق زلزله‌زده اجرایی کند.

وی با اشاره به اینکه روز ۱۳ بهمن در دهه فجر به نام روز زنان نامگذاری شد با همکاری اداره فرهنگ و‌ارشاد اسلامی اقدام به راه‌اندازی بازارچه‌هایی به صورت جمعه بازار برای

عرصه محصولات تولیدی زنان کردیم گفت: این بازارچه‌ها در محل اداره کار، تعاون و‌رفاه اجتماعی برپا شد و همچنین سازمان میراث فرهنگی به منظور اشتغالزایی بانوان فرقه‌هایی رادر خود سازمان برای بانوان راه‌اندازی کردند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه با بیان اینکه با سازمان بنیاد حفظ و‌نشر آثار دفاع مقدس نیز صحبت‌هایی مبنی بر تهیه مستند‌هایی از خاطره گویی خانواده و اطرافیانزنان شهیده انقلاب داشته‌ایم بیان کرد: امیدواریم کلید این مستندسازی در همین ماه شروع تا پیام زنان انقلابی به نسل جوان منتقل شود.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار