کرمانشاه- ایرنا- مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه گفت: در ۶ ماه اخیر و از زمان تاسیس این دفتر در استان، ۶ هزار و ۲۵۰ نفر که توفیق زیارت امام رضا(ع) را پیدا نکرده بودند به مشهد مقدس اعزام و برای اولین بار به زیارت آن حضرت نائل آمدند.
کد خبر: ۵۶۴۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱ 10 February 2018

به گزارش  تابناک به نقل از ایرنا، حسن موحد اظهار کرد: کار اعزام زائر اولی‌ها به حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در استان همچنان ادامه می‌یابد.

وی همچنین دیگر اقدام صورت گرفته دفتر آستان قدس رضوی در استان را پذیرایی از زائرین اربعین عنوان و اظهار کرد: در ایام اربعین چندین موکب در مسیر‌های مختلف تشکیل و بهبیش از ۱۰۰ هزار نفر از زائران خدمات مختلفی نظیر اسکان موقت و اطعام ارائه شد.

موحد، دلجویی و سرکشی از سه هزار خانواده نیازمند و اهدای بسته‌های تبرکی امام رضا (ع) به آن‌ها را از دیگر اقدامات صورت گرفته در ۶ ماه اخیر عنوان کرد.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه به موضوع زلزله مهیب ۷.۳ ریشتری شامگاه ۲۱ آبان کرمانشاه نیز اشاره و اظهار کرد: خادم یاران امام رضا (ع) از همانروز‌های ابتدایی در مناطق زلزله زده خصوصا روستا‌ها حضور یافتند و ۲۳۷ خوردو شامل کمک‌های غیرنقدی را میان افراد حادثه دیده توزیع کردند.

وی خاطرنشان کرد: مرحله دوم کمک‌ها نیز روز‌های ۱۲، ۱۵ و ۱۷ بهمن در قالب ۵۶ خوردو به مناطق زلزله زده ارسال گردید و مایحتاج مورد نیاز در اختیار زلزله زدگان قرارگرفت.

مسئول بسیج رسانه استان کرمانشاه در ادامه به برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان نیز اشاره و اظهار کرد: این جشنواره با استقبال بسیار خوب رسانه‌های مختلف استانهمراه و به نفرات برگزیده لوح و هدایایی اهدا گردید.

موحد در پایان هدف از برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر را ایجاد خودباوری اصحاب رسانه در راستای تولیدات رسانه‌ای متناسب با آرمان‌های انقلاب عنوان کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار