مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه از وجود ۲.۳ میلیون سیم کارت فعال در استان خبر داد.
کد خبر: ۵۶۵۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹ 12 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،شهریار بهنیا ، با اشاره به فعالیت سه اپراتور همراه اول، رایتل و ایرانسل در استان، گفت: در مجموع ظرفیت این سه اپراتور در استانبیش از چهار میلیون سیم کارت است.

وی افزود: در حال حاضر اپراتور همراه اول یک میلیون و ۸۶۰ هزار سیم کارت در استان دارد که از این تعداد یک میلون و ۴۰۰ هزار آن فعال است.

بهنیا تصریح کرد: اپراتور ایرانسل نیز یک میلیون و ۹۰۰ هزار سیم کارت در استان ظرفیت دارد که از این تعداد ۸۰۰ هزار آن فعال است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ظرفیت اپراتور رایتل در استان را نیز ۳۰۰ هزار سیم کارت اعلام و تصریح کرد: از این تعداد نیز ۱۵۰ هزار سیم کارت در استان فعالاست.

بهنیا افزود: در مجموع از ظرفیت چهار میلیون سیم کارت هر سه اپراتور در استان، دو میلیون و ۳۰۰ هزار آن فعال بوده که بیش از جمعیت دو میلیون نفری استان است.

بهنیا خاطرنشان کرد: استفاده یک فرد از چند سیم کارت چندان اهمیتی ندارد و آنچه که مهم است مشخص بودن هویت صاحب سیم کارت است.

وی افزود: در حال حاضر هر سیم کارت تنها با ارائه کارت ملی فعال شده و هویت صاحب آن مشخص است و در صورت بروز مشکل به راحتی صاحب سیم کارت قابل شناسایی

است.

بهنیا در ادامه از مردم خواست، هرگونه مشکل ارتباطی را با سامانه ۱۹۵ در میان بگذارند.

وی تصریح کرد: مردم می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۹۵ یا رفتن به آدرس ir.۱۹۵ هرگونه مشکل در زمینه مخابرات، پُست، اینترنت و در مجموع هرمشکل ارتباطی راگزارش داده و هرشکایتی در این زمینه دارند مطرح کنند تا به آن رسیدگی شود.

 

 

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار