رئیس هیأت ورزش سه گانه استان کرمانشاه گفت: یک دوره مسابقات دوگانه بانوان در رده‌های سنی آزاد در راستای انتخاب تیم استان برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور در کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۶۵۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲ 12 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،خلیل تنهابا اشاره به اینکه یک دوره مسابقات دوگانه بانوان به مناسبت سی‌و‌نهمین سالگرد انقلاب اسلامی در کرمانشاه برگزار می‌شود، اظهار داشت: این دوره از مسابقات به صورت دوچرخه‌سواری و دومیدانی با حضور بانوان ورزشکار استان برگزار می‌شود.

رئیس هیأت ورزش سه‌گانه استان کرمانشاه گفت: این دوره از مسابقات دوگانه ورزشی بانوان در رده‌های سنی آزاد در راستای انتخاب تیم استان برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور، برگزار می‌شود.

وی نکته قابل توجه برای جلب مشارکت ورزشکاران در این دوره از مسابقات را تهیه دوچرخه از سوی هیأت برای ورزشکاران که فاقد دوچرخه هستند، دانست.

تنها در خصوص زمان و نحوه شرکت در این مسابقه، اظهار داشت: این مسابقه دوگانه، روز جمعه مورخ 27 بهمن‌ماه برگزار می‌شود، لذا علاقمندان برای شرکت در این مسابقه تا روز چهارشنبه، 25 بهمن‌ماه می‌توانند به دفتر هیأت ورزش سه‌گانه واقع در استادیوم آزادی مراجعه و در شهرستان‌های تابعه استان با شماره 09188366499(واحدی) در راستای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار