یاور محمدی در گفتگو با تابناک:
فرماندار سنقرو کلیایی گفت: ۱۸ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۷۱ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۵۶۵۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲ 12 February 2018

یاور محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:واین طرح‌های شامل یک طرح تولیدی و اشتغالزایی پرورش ماهی در قفس در سد جامیشان، گاز رسانی به ۱۶ روستا و ساختمان آموزشی دانشگاه پیام نور می‌باشد.

وی خاطر نشان کرد:اجرای طرح پرورش ماهی در قفس با دپیگیری‌های صورت گرفته در مدت زمان ۳ ماه تعیین تکلیف و عملیات اجرایی آن توسط بخش خصوصی آغاز گردید ودر این طرح با ظرفیت تولید ۵۰ تن در سال آغاز به کار نموده که تمهیدات لازم برای توسعه ظرفیت آن در سال آینده به ۲۰۰ تن اندیشیده شده است.

فرماندار سنقرو کلیایی اظهار داشت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته از قبل کار مطالعاتی و طراحی یک مجموعه بزرگ گردشگری با قابلیت جذب گردشگردر این مکان در سطح ۲ هکتار انجام شده ودر آینده نزدیک عملیات اجرای آن توسط سرمایه گذار بخش خصوصی آغاز خواهد شد.

یاوری تصریح کرد:جانمایی روستای نجف آباد و احداث آن با طراحی گردشگری، احداث ۲۰۰ هکتار باغ مدرن، کشت گیاهان دارویی از دیگر برنامه‌های قابل اجرا درراستای رونق تولید واشتغال در محدوده سد جامیشان است .

وی ابراز داشت:با تصویب احداث کشتارگاه صنعتی با اعتبار ۴۴۰ میلیارد ریال در این شهرستان گامی موثر درایجاد اشتغال و افزایش درآمد شهرستان‌ی باشد به بانک کشاورزی معرفی شده است.

فرماندار سنقرو کلیایی تاکید کرد:در بخش گاز رسانی به روستا‌ها در دولت تدبیر و امید انقلابی صورت گرفته است وتا قبل از دولت یازدهم فقط ۲۶ روستای این شهرستان گاز دار بود که دردولت‌های یازده و دوازدهم تعداد روستا‌های گاز دار به ۱۸۸ روستا رسیده است و تا پایان سال آینده تمامی روستا‌های این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار