دبیر یازدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری کرمانشاه گفت: یازدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری سراسر کشور به میزبانی استان و با حضور ۴۰۰ نفر از راهنمایان از اول تا چهارم اسفند ماه جاری درکرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۶۵۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰ 12 February 2018

به گزارش خبرنگار تابناک، آزاده دادفرین در نشست خبری که جهت تشریح یازدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری سراسر کشور در هتل پارسیان برگزار شد افزود: 21 فوریه روز جهانی راهنمایان گردشگری در سراسر دنیا نام گذاری شده که در بسیاری از کشورها راهنمایان گردشگری با تدارک برنامه های متنوع و گردهم آمدن این روز را گرامی میدارند.

وی خاطر نشان کرد:در ایران ابتدا به میزبانی استان تهران ،سپس یزد،تبریز،رامسر ،کرمان،گیلان،ارومیه ،مشهد و اصفهان برگزار شده و امسال در کرمانشاه این رخداد بزرگ در اسفند ماه برگزار می شود.

 دادفرین اظهار داشت:در واقع تمایل راهنمایان گردشگری سفر به مناطق و مسیر های کمتر دیده شده و بکر و آشنایی بیشتر با جاذبه های ناشناخته است.

دبیر یازدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری کرمانشاه تصریح کرد:به طور کلی تمرکز زدایی ا زگردشگری در چند اشتان و کمک به پیشرفت صنعت گردشگری در همه استان ها که به رونق اقتصادی و تبلیغات رسانه ای گسترده شهر و استان میزبان منجر می شود را می توان فلسفه برگزاری این رویداد دانست.

دادفرین افزود:در روز  نخست این گردهمایی راهنمایان در دو مسیر پاوه و کنگاور سفر می‌کنند ودر سه  روز باقیمانده نیز این راهنمایان در قالب 2 گروه از مسیر‌های تنگه مرصاد، کاخ خسرو، نخلستان خرما، بیستون، طاقبستان، بیمارستان سوسن بازدید تا به بهترین نحو آثار ومناطق گردشگری را شناسایی و معرفی کنند.

وی ابراز داشت: این رویداد بزرگترین گردهمایی راهنمایان گردشگری سراسر دنیا و بزرگترین گردهمایی صنفی در کشور است عنوان کرد: هزینه ورودیه که مبلغ 375 هزار توماناست و تمام هزینه رفت‌وآمد توسط خود راهنمایان پرداخت خواهد شد.

دبیر یازدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری سراسر کشور در استان کرمانشاه با بیان اینکه این گردهمایی نخستین اجتماع گروه بزرگی از یک صنف است که پس از زلزله با اینگستردگی به کرمانشاه و سرپل‌ذهاب سفر می‌کنند گفت: تا ضمن آشنایی با فرهنگ و‌سوغاد و محصولات استان با برگزاری برنامه‌هایی، چون نمایشگاه‌های فروش پس از گردهمایی به رونقصنایع داخلی استان کمک کنند.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار