معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از بازدید بیش از ۲۵ هزار نفر از فیلم‌های اکران شده جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در استان خبر داد.
کد خبر: ۵۶۵۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸ 13 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،مظفر تیموری با اشاره به پایان کار جشنواره فیلم فجر در استان، گفت: امسال شاهد برگزاری پنجمین دورهجشنواره بین المللی فیلم فجر در استان بودیم.

وی افزود: این دوره جشنواره مانند دوره‌های گذشته با استقبال خوب کرمانشاهیان همراه شد و بیش از ۲۵ هزار نفر از فیلم‌های جشنواره بازدید کردند که نسبت به دوره گذشته برگزاریجشنواره بیش از پنج هزار نفر افزایش داشته است.

تیموری از اکران ۱۷ فیلم در این دوره جشنواره خبر داد و اظهار کرد: در میان فیلم‌های نمایش داده شده، فیلم‌های "به وقت شام"، "بمب، یک عاشقانه" و "مغز‌های کوچک زنگ زده" بااستقبال مخاطبان مواجه شد و فیلم "به وقت شام" پربازدیدترین فیلم این دوره جشنواره در استان بود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به رونق سینما‌های استان در مدت برگزاری جشنواره گفت: برگزاری جشنواره‌های اینچنینی رونق

خاصی به سینما‌ها می‌دهد و در این دوره جشنواره با توجه به اکران فیلم‌های ارزشی و دلخواه مخاطبان، استقبال خوبی را شاهد بودیم.

وی ابراز امیدواری کرد: در دوره‌های آینده بتوان فیلم‌های جشنواره را در شهرستان‌های استان نیز اکران کرد.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار