سیدقاسم جاسمی در گفتگو با تابناک:
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: انجام مذاکراتی جدید با کشورهای غربی در حیطه اشخاص نیست و بعید است بعد از برجام مذاکره دیگری انجام شود.
کد خبر: ۵۶۵۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳ 13 February 2018

سیدقاسم جاسمی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:مذاکرات هسته‌ای و اجرای کامل تعهدات ایران نشان داد جمهوری اسلامی در موضوعات بین المللی حُسن نیت دارد و به هیچ وجه بهانه جویی‌های آمریکا واقعیت ندارد.

وی خاطر نشان کرد: باید توجه داشت که تا پیش از برجام برخی گمان می‌کردند آمریکا قابل اطمینان است ولی اکنون مشخص شده که ایالات متحده به تعهدات خود پایبند نیست.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: غیر قابل اعتماد بودن آمریکا در تعهدات بین‌المللی پس از برجام روشن‌تر شده است، واکنون با روی کار آمدن ترامپ بر همه کشورهای جهان به خصوص کشورهایی که پیمان‌های دو یا چند جانبه با ایالات متحده داشته‌اند عیان شده که آمریکا به تعهدات مکتوب خود نیز وفادار نمی‌ماند.

جاسمی تصریح کرد:جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه پیرامون مسائل امنیتی و دفاعی خود با کسی مذاکره نمی‌کند و تلاش کشورها در این حوزه بی‌نتیجه خواهد ماند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:انجام مذاکرات هسته‌ای نیز تصمیم یک فرد نبود، ودر سطح کلان کشور تصمیم بر این شد که مذاکراتی در حوزه هسته‌ای انجام شود و در سایر حوزه‌ها نیز با تصمیم فردی مذاکره ای انجام نخواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار