نماينده مردم بوشهر، گناوه و ديلم در مجلس شوراي اسلامي گفت: در حالی که استان بوشهر دارای نروهای توانمدی است که می‌توانند در سایر استان‌ها مدیریت‌های کلان را بر عهده بگیرند، انتصاب افراد غيربومي در معاونت‌هاي استانداري ظلم به نيروهاي توانمند استان بوشهر است.
کد خبر: ۵۶۵۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵ 14 February 2018

حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: بعید به نظر می‌رسد که معاونین استاندار بوشهر از خارج از نیروهای استان منصوب شوند.

 وی افزود: به طور قطع، مردم استان بوشهر انتظار دارند که نیروهای توانمند بوشهری مورد عنایت مقامات قرار گرفته و از پتانسیل و توانمندی آنان در سطوح مختلف مدیریتی استفاده شود . 

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اکنون شاهد حضور مدیران و نخبگان فراوانی از استان بوشهر در رده‌های مختلف مدیریتی کشور هستیم و آوردن مدیر از خارج از این استان، ظلمی بزرگ به مردم استان بوشهر بوده و بدون تردید با واکنش مردم و فعالان رسانه‌ای و اجتماعی مواجه می‌شود.

خدری عنوان کرد: شایعات اخیر در ارتباط با ورود نیروهای غیربومی به استان بوشهر را تنها از طریق رسانه‌ها مطلع شده است ولی اطمینان دارد که نیروهای موثر و توانمندی در استان بوشهر وجود دارد که علاوه بر تصدی مسولیت‌های استانی، قادرند مدیریت دیگر استان‌ها را نیز بر عهده بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار